25 Reacties
3 maanden geleden
Dat had ik ook na de 1e en 2e bevalling. Dag 2 en 3 zijn het ergste daarna iets minder maar ook 7 dagen. En ik heb maar een cyclus van 25/26dagen.
Gebruik je weer anticonceptie? Dat had ik niet en denk dat het drm zo veel meer is.
Ben inmiddels ruim 37wkn zwanger van de 3e dus ik moet er nog ff niet aan denken maar zal wel weer zo heftig worden
3 maanden geleden
Dit heb ik ook! En nu bijna 20 maanden later heb ik ernstige bloedarmoede vanwege mijn zware menstruatie. Nu besloten om hormoon spiraal te laten plaatsen. Hopelijk verminderd dat het vloeien. Verder gebruik ik naproxen op de heftige dagen. Inmiddels heb ik een ijzer infuus gehad vanwege bloedarmoede. Dus bespreek het op tijd met je huisarts. Succes
3 maanden geleden
Dit heb ik ook na de tweede. Na mijn eerste was het ook wel heftiger maar niet zoals na de tweede. De acupuncturist heeft dit de eerste periode kunnen verbeteren, maar omdat ik ook bekkenklachten erbij kreeg ben ik toch even aan de pil gegaan. Dat is meer een tijdelijk lap middel
3 maanden geleden
Na mijn eerste verging ik van de pijn bij ongesteldheid, daarvoor veel minder last. Na een tijdje werd het gelukkig wel minder. Na mijn tweede was het ook veel heftiger. Nu na mijn derde is het niet perse heftiger, maar wel anders. Dus mijn ervaring is, ja het kan zeker per bevalling verschillen hoe het daarna is
3 maanden geleden
Hier is het juist zoveel beter geworden! Ik had voor mijn bevalling ontzettend veel last, kon niet functioneren, zat aan de opiaten. Was niet te doen anders. Kon niet werken.
Nu kan ik werken met lichtere vorm van medicatie (med niet zo zeer nodig maar ik wil gewoon niks voelen van mijn periode meer), ik kan weer gaan en staan waar ik wil 🥲
3 maanden geleden
Na een jaar een half geen te hebben ben ik enorm onregelmatig, soms heb ik men maandstonden voor een maand niet, enorm veel pijn enorm veel bloeden,en tot nu toe men maandstonden 2 weken en een half.
Voor de bevalling had ik geen pijn, was het elke maand nog geen 4 dagen, heel weinig bloeden.
3 maanden geleden
Reactie op Ons_kimmeke
Na een jaar een half geen te hebben ben ik enorm onregelmatig, soms heb ik ...
Wow 1,5 jaar geen? Ik helaas maar zo’n 4 maanden na de bevalling, maand 5 begon het weer ondanks dat ik borstvoeding gaf. 🥲 Maar toen was het bij mij ook heel onregelmatig! En nu weer regelmatig. Zou bij jou ook nog kunnen dat het zichzelf nog moet reguleren!
3 maanden geleden
Reactie op Aio
Wow 1,5 jaar geen? Ik helaas maar zo’n 4 maanden na de bevalling, maand 5 b ...
Ik hoop het
3 maanden geleden
Hier leek het minder erg na de bevalling als er voor. Maar sinds 2 maanden vooral mentaal helemaal shit. 3 dagen voor de start kan ik alleen maar janken, non stop om alles😅
3 maanden geleden
Reactie op Aio
Als in, down there stomen? Hoe werkt dat? 🙈
Je stoomt met kruiden wat de gezondheid down there bevorderd. Je hebt ook speciale kruidentampons die kunnen helpen. Ik heb advies gekregen van een heel kundige dame, je zou haar kunnen berichten om advies te vragen.
https://www.selfcare2share.nl is haar site
3 maanden geleden
Reactie op Anoniemmm12
Hier leek het minder erg na de bevalling als er voor. Maar sinds 2 maanden ...
Hier ook, en niet alleen janken, ik word ook nog is boos op men partner, en niet zomaar boos, echt een haat krijgen tegen hem en hij verdient dat niet.
3 maanden geleden
Reactie op Noraatje
Je stoomt met kruiden wat de gezondheid down there bevorderd. Je hebt ook s ...
Ik heb eens een tv programma hierover gezien, ik meen de keuringsdienst van waarde. Daarin werd het sterk afgeraden.