13 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook! Ik ben een supplement gaan slikken, op aanraden van een hormooncoach en nu is het over, en een mooie regelmatige cyclus 🤗
Deze slik ik: Bekijk Care for Women Menstrual Care - 30 Capsules - Voedingssupplement op: https://www.bol.com/nl/p/care-for-women-menstrual-care-30-capsules-voedingssupplement/9200000005153922?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
2 jaar geleden
Heel herkenbaar is echt erger geweest na de bevalling zelfs aantal keer navraag gedaan bij de huisarts of het wel klopte. Kon tot wel 6 menstruaties duren zeiden ze bij mij voor t weer normaal zou worden. Inmiddels 19 weken zwanger van de tweede dus heb net aan die 6 menstruaties gehaald. Moet wel zeggen dat laatste menstruatie al wat minder heftig weer was dan die andere menstruaties na mn bevalling.
2 jaar geleden
Na je bevalling heb je een soort reset van je hormonen. Dat betekent niet dat ze per se terug gaan naar de oude situatie, maar dat er nieuwe balans ontstaat. Ik merk het zelf ook: mijn menstruatie is meer geconcentreerd (heeeeel veel bloedverlies in de eerste 2 dagen en daarna amper) en ik heb veeeel meer afscheiding rond de eisprong. Ook merk ik dat mijn humeur anders is door de cyclus heen; dat had ik voor de zwangerschap niet. Ik ben overigens nog steeds niet helemaal regelmatig, dus wellicht is de balans nog niet gevonden. Na mijn eerste bevalling duurde het een jaar dat mijn cyclus regelmatig was.