8 Reacties

4 maanden geleden

Ik weet niet of het normaal is maar ons zoontje slaapt ook regelmatig 3 uur lang 's middags, sinds hij naar 1 slaapje per dag is gegaan. Hij is nu 21 maanden.

4 maanden geleden

Hier ook een slaapkop. Kan 3 uur slapen maar ik maak hem tegenwoordig na max 2,5 uur wakker omdat hij rond bedtijd nog niet moe was elke keer

4 maanden geleden

Ja hier ook vaak 3u middagdutje.. doet ook enkel nog een middagdutje. Ik kijk een beetje naar het avonduur qua slapen en maak hem dan wakker zodat er nog voldoende uren wakkertijd zijn voor hij gaat slapen. Hij wordt begin volgende maand 20 maanden.

4 maanden geleden

Yes hier ook makkelijk 3 uur. Op de opvang daarentegen is het vaak tussen de 45min en 1.5 uur 😅 dat merk je dan ook meteen

4 maanden geleden

Die van mij is ook bijna 20 maanden en slaapt in de middag ook gerust 2.5-3 uur!

4 maanden geleden

Hoe laat slapen jullie kindjes dan en hoe laat gaan ze in de avond naar bed? Mijn dochter slaapt Max 2u maar heeft echt 5,5/6u wakkertijd nodig in de avond.

4 maanden geleden

Reactie op Lieke3004

Hoe laat slapen jullie kindjes dan en hoe laat gaan ze in de avond naar bed ...
Slaapt hier nu globaal tussen 12 en 15 uur. Gaat dan in de avond om 19 uur naar bed. Wordt wakker ergens tussen 6.00 en 7.00 uur, maar halen hem meestal niet voor 7.00 uur uit bed (nog lekker aan het kletsen/ spelen met zijn knuffels in het ledikantje).

4 maanden geleden

Wij gaan net pas over naar 1 dut, helaas zijn ze nog niet geweldig en duren ze maar 1 uur en kwartier met een enkele keer iets langer richting de 2 uur. Hopelijk gaat ze nog langer slapen ‘‘s middags want ‘s avonds is ze erg moe en ‘s morgens te vroeg wakker (5.15-5:30 uur, sommige dagen dus nog een powernap in de ochtend).