17 Reacties
3 jaar geleden
1920 op basis van 24 uur. Maar ik werk 32 uur op papier dus heb een bruto salaris van 2560
3 jaar geleden
Het zal enorm uiteen lopen wat iedereen verdient. De 1 zal 1400€ krijgen, de ander €2600. Jij hebt er niks aan voor jezelf om te vergelijken.
Als je wil weten voor jezelf wat minder werken voor effect gaat hebben op jouw salaris dan zou ik dit laten berekenen op basis van je eigen loon….
3 jaar geleden
Reactie op Alleenmaarliefde
Het zal enorm uiteen lopen wat iedereen verdient. De 1 zal 1400€ krijgen, d ...
Dit idd. Het verschilt per leeftijd, per baan, ervaring, hoeveel verantwoordelijkheden je draagt… Je kunt altijd een proefberekening aanvragen. Dan weet je waar je aan toe bent
3 jaar geleden
Dan misschien een betere vergelijking. Mensen in het kappersvak. Wat verdienen jullie voor 22/23 uur? Leeftijd 31 en genoeg jaren qua ervaring dus.
3 jaar geleden
Dan misschien een betere vergelijking. Mensen in het kappersvak. Wat verdie ...
Bereken gewoon vanuit je salaris wat je gaat verdienen als je minder gaat werken. Heb je het meeste aan. ☺️
3 jaar geleden
Bereken gewoon vanuit je salaris wat je gaat verdienen als je minder gaat w ...
Dat snap ik, alleen ik zoek een beetje vergelijking qua wat normaal is, aangezien mijn werkgever echt bizar laag zit.
3 jaar geleden
29 jaar, administratief medewerker bij de gemeente, 1900 euro (16 uur, normaal 24 maar gebruik ouderschapsverlof)
3 jaar geleden
Dan misschien een betere vergelijking. Mensen in het kappersvak. Wat verdie ...
Ik heb als kapster gewerkt en kreeg voor 32 uur 1400 bruto, was toen wel 21. Bij ons kon je niet hoger dan 1600 euro komen
3 jaar geleden
Reactie op KimTerstal
Ik heb als kapster gewerkt en kreeg voor 32 uur 1400 bruto, was toen wel 21 ...
1400 bruto? Dus netto nog minder? Kan het me niet voorstellen.
3 jaar geleden
1400 bruto? Dus netto nog minder? Kan het me niet voorstellen.
Netto is dan niet veel minder je betaald over dat bedrag haast geen belasting omdat je in een lage schaal zit