17 Reacties

3 jaar geleden

1920 op basis van 24 uur. Maar ik werk 32 uur op papier dus heb een bruto salaris van 2560

3 jaar geleden

Obv 22 uur €1615, maar ik werk er zelf 32

3 jaar geleden

Ik werk 40 uur en ontvang €3.403. Voor 22 uur zou dat bruto €1.871 zijn. Leeftijd 29 jaar

3 jaar geleden

Het zal enorm uiteen lopen wat iedereen verdient. De 1 zal 1400€ krijgen, de ander €2600. Jij hebt er niks aan voor jezelf om te vergelijken. Als je wil weten voor jezelf wat minder werken voor effect gaat hebben op jouw salaris dan zou ik dit laten berekenen op basis van je eigen loon….

3 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Het zal enorm uiteen lopen wat iedereen verdient. De 1 zal 1400€ krijgen, d ...
Dit idd. Het verschilt per leeftijd, per baan, ervaring, hoeveel verantwoordelijkheden je draagt… Je kunt altijd een proefberekening aanvragen. Dan weet je waar je aan toe bent

3 jaar geleden

Omgerekend zal het ongeveer voor 22u bruto €2500 zijn, daar komt nog ORT bij van +-300. 29 jaar. Werk zelf 28u + 4u betaalde ouderschapsverlof op per week.

3 jaar geleden

29 jaar, 2700 euro voor 24 uur.

3 jaar geleden

Dan misschien een betere vergelijking. Mensen in het kappersvak. Wat verdienen jullie voor 22/23 uur? Leeftijd 31 en genoeg jaren qua ervaring dus.

3 jaar geleden

Dan misschien een betere vergelijking. Mensen in het kappersvak. Wat verdie ...
Bereken gewoon vanuit je salaris wat je gaat verdienen als je minder gaat werken. Heb je het meeste aan. ☺️

3 jaar geleden

Bereken gewoon vanuit je salaris wat je gaat verdienen als je minder gaat w ...
Dat snap ik, alleen ik zoek een beetje vergelijking qua wat normaal is, aangezien mijn werkgever echt bizar laag zit.

3 jaar geleden

29 jaar, administratief medewerker bij de gemeente, 1900 euro (16 uur, normaal 24 maar gebruik ouderschapsverlof)

3 jaar geleden

Omgerekend 3500 bruto per maand voor 22u. Maar ik denk niet dat je iets aan deze info hebt.

3 jaar geleden

Dan misschien een betere vergelijking. Mensen in het kappersvak. Wat verdie ...
Ik heb als kapster gewerkt en kreeg voor 32 uur 1400 bruto, was toen wel 21. Bij ons kon je niet hoger dan 1600 euro komen

3 jaar geleden

Reactie op KimTerstal

Ik heb als kapster gewerkt en kreeg voor 32 uur 1400 bruto, was toen wel 21 ...
1400 bruto? Dus netto nog minder? Kan het me niet voorstellen.

3 jaar geleden

1400 bruto? Dus netto nog minder? Kan het me niet voorstellen.
Netto is dan niet veel minder je betaald over dat bedrag haast geen belasting omdat je in een lage schaal zit

3 jaar geleden

Denk dat ik dan wat verkeerd doe, wat een bedragen hier. Ik werk 20 uur en heb bruto 960 euro. Horeca..

3 jaar geleden

Reactie op xEs

Denk dat ik dan wat verkeerd doe, wat een bedragen hier. Ik werk 20 uur en ...
Ik weet niet hoe oud je bent? Maar je krijgt het minimumloon betaald als ik dat zo uitreken?!