6 Reacties
één maand geleden
Hier wordt het middagdutje ook wel eens overgeslagen. Dat begon juist op de opvang en gebeurt ook vaker thuis. Gisteren sliep hij na een half uur nog niet. Toen vroeg ik door dr babyfoon of hij nog ging slapen. Hij gooide zichzelf op het matras en heeft nog 2 uur geslapen. We hadden het idee dat hij eigenlijk al een beetje over zijn slaap heen was een dat het daarom moelijker ging. Misschien helpt het om het dutje eerder aan te bieden? Rond 12.00 uur ongeveer?
één maand geleden
Reactie op Dotje22
Hier wordt het middagdutje ook wel eens overgeslagen. Dat begon juist op d ...
Normaal ging hij altijd tussen 12 en 13 slapen, maar dat lukt nu eigenlijk niet. Hem naar bed doen terwijl hij niet echt moe is lukt echt niet dan is het alleen maar huilen en schreeuwen zelfs als ik een fles geef lukt dat niet helaas..
Hij is meestal niet sagerijnig ofzo dus vind het niet erg, maar mis die uurtjes wel al haha
één maand geleden
Hier precies hetzelfde. Op de opvang slaapt ze prima s middags met de rest mee, maar thuis en bij opa en oma wil ze écht niet meer. De ene dag gaat dat prima, de andere dag crasht ze echt een beetje rond etenstijd. Het is wat het is, maar ik hoop dat het snel voorbij is 😅