13 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb de piercing eruit gehaald bij mijn vorige zwangerschap. Gelijk toen ik wist dat ik zwanger was eruit gehaald. Voelde voor mij niet fijn. Er zijn wel speciale piercings die je in kan doen tijdens de zwangerschap. Ik draag de piercing niet meer. En gaatje is niet echt dicht lijkt het.. maar ziet er gelukkig netjes uit een niet uitgerekt.

4 jaar geleden

Ik heb hem bij de eerste gewoon ingehouden en toen mijn buik groeide een zwangerschaps piercing erin gedaan, ziet er precies hetzelfde uit als daarvoor 👌

4 jaar geleden

Ik heb mijne eruit gehaald toen we probeerden kindje te krijgen, was er op dat moment eigenlijk wel klaar mee Ookal vond ik het altijd heel erg mooi (en nog steeds) 🙈 Heb ook nog steeds een gaatje, lijkt niet echt te sluiten

4 jaar geleden

Reactie op Ylss

Ik heb de piercing eruit gehaald bij mijn vorige zwangerschap. Gelijk toen ...
Ben idd op de hoogte dat er speciale zijn, maar vindt dat persoonlijk niet heel mooi. Ik ga hem er binnenkort ook uithalen, en dan kijk ik erna wel verder :)

4 jaar geleden

Ik heb de piercing ook nog steeds in en ik wil inderdaad ook gaan kijken naar zwangerschapspiercings. Zelf was ik ook al benieuwd tot hoelang je ze in kan houden.

4 jaar geleden

Het onderste bolletje wordt door mijn navel meer en meer naar boven geduwd. 1ste zwangerschap heb ik hem uit gehaald. Was nog mooi open toen ik bevallen was. Ik zal hem binnenkort opnieuw moeten uithalen denk ik...

4 jaar geleden

Ik heb er 1 gehad en uit gedaan tijdens mijn eerste zwangerschap. Na de bevalling is mijn navel helaas nooit meer echt mooi geworden. Daarom ook nooit meer in gedaan. Vind het ook niet meer bij me passen.

4 jaar geleden

Bij de 1e zwangerschap tot ruim 30 weken in gehad. Ook daarna weer terug gedaan, nu 16 weken en hij zit er nog steeds in. Het gaatje wordt aan de bovenkant e iets groter, maar ik vind het niet storend. En blijf hem lekker dragen 🤭

4 jaar geleden

Ik heb het gedragen tot week of 25. Vond het erna prettig idee om het uit te doen. Mijn piercing was wel dichtbegroeid maar zelf gewoon weer doorgeprikt. Niks aan te zien aan buitenkant :)

4 jaar geleden

Ik heb mijn navelpiercing er nog steeds in zitten bij 16 weken. Bij mijn eerste zwangerschap ook lang ingehouden. Weet niet meer tot hoelang maar best ver in de zwangerschap doorgedragen maar mijn buikje begon ook pas na 20 weken langzaamaan te groeien. Op een gegeven moment er uit gehaald en had wel een zwangerschapspiercing gekocht maar deze niet ingedaan. Heb wel geprobeerd om iedere dag even het gaatje met een piercing er door te halen. En steeds even met alcohol ontsmetten van te voren en erna zodat die niet zou dichtgroeien. Na de bevalling ook weer best snel er in gedaan. Gaatje is nooit dichtgegroeid en ik vind niet dat het er anders uitziet hoewel ik er wel achter kwam toen mijn buik dikker werd dat het gaatje een beetje scheef is geschoten haha maar dat merk je zo niet als je buik plat is.

4 jaar geleden

Ik heb er m’n vorige zwangerschap bij zo’n 25 weken uitgehaald. Heb em er niet meer in gedaan. Kreeg striae op die plek😅 al heel snel. Terwijl ik verder alleen maar 4 kleine streepjes aan 1 kant van m’n buik kreeg.

4 jaar geleden

Ik heb de mijne vandaag uit gedaan. Ik ben 16w. Voelde gewoon het moment ☺️

4 jaar geleden

Ik heb de mijne bij mn eerste zwangerschap eruit gehaald en ook niet meer ingedaan. Het was leuk, maar nu niet meer. Opeens vond ik navelpiercings iets voor tienermeisjes en is voor mij een afgesloten tijdperk.