1063 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Bitterzoet

Genieten jullie ook zo van dit heerlijke weer? We zijn rond half 12 naar he ...
Jaaaaaa dit is zo fijn 🙌 indd heel fijn dat je alles kan doen enzo. Vind het ook super chill dat de peuter niet meer slaapt overdag maar soms mis ik wel een stilte moment 🤪 Hier hebben we vanmorgen in de tuin gespeeld en vanmiddag even naar het tuincentrum geweest met de peuter samen. Papa had geen zin en bleef thuis. Daarna even doorgereden naar opa voor een ijsje. En vanuit daar weer doorgegaan naar de action voor de watertafel. Peuter is in een opperbeste stemming want buitenspelen en zon, geen kind aan zo 👌 en de mini doet ook gezellig mee met de tuinchillings 😎

één jaar geleden

Reactie op Steph93

Hier genieten we ook heerlijk van het weer! 😍 Strand beetje ver weg voor o ...
Wat een leuk ding! Die wil ik ook!! Ik bedoel die wil mijn peuter hahaha

één jaar geleden

De kat chillt ook heerlijk mee, ouwe beessie 🧡

één jaar geleden

Dames, een hele fijne dag morgen allemaal. Dat we mogen genieten van onze dag en we heerlijke knutsels en leuke kadootjes mogen krijgen 🥰 wij zijn de mother (pun intended) fucking best. Excuse my french 😎

één jaar geleden

Hier dus ook heerlijk dagje!

één jaar geleden

Reactie op MamaBamboe

Hier dus ook heerlijk dagje!
Wat een scheetje. Lekker pruikje zit er ook op 😍 en de peuter zo lief met papa

één jaar geleden

Hele fijne moederdag allemaal!! Ik kreeg taart op bed ipv ontbijt 😁 en de meisjes sliepen tot 9u, dus mijn moederdag is top gestart haha.

één jaar geleden

Volgens mij komen er hier tandjes aan.. wil nauwelijks drinken en vandaag al zeker 6 van die lekkere gele, slijmerige poepluiers 😷

één jaar geleden

Reactie op MamaBamboe

Hele fijne moederdag allemaal!! Ik kreeg taart op bed ipv ontbijt 😁 en de ...
Oh kijk aan lekker zeg! 🤩

één jaar geleden

Reactie op MamaBamboe

Volgens mij komen er hier tandjes aan.. wil nauwelijks drinken en vandaag a ...
Ah gut. Hopelijk gauw door! Heeft ze er veel last van?

één jaar geleden

Gisteren ontdekt dat de peuter de korte broekjes van vorig jaar nog past 😂 Ze zijn alleen een stuk korter geworden, maar qua omvang kan ze ze nog prima aan 🙈 Scheelt weer korte broekjes kopen haha!

één jaar geleden

Reactie op Steph93

Ah gut. Hopelijk gauw door! Heeft ze er veel last van?
Lijkt mee te vallen gelukkig! Buiten dat ze bijna niet wil drinken (laatste fles gelukkig wel op) wil ze wel alles eten. Ze is alleen wat huileriger door alle poepbroeken. Dat vindt ze maar niks, zo'n vieze luier. Hier past peuter ook alle broekjes nog haha, zelfs wat lange broeken van vorig jaar die nog prima als enkelbroekjes doorkunnen in de lente en zomer haha.

één jaar geleden

Reactie op MamaBamboe

Hele fijne moederdag allemaal!! Ik kreeg taart op bed ipv ontbijt 😁 en de ...
Taart op bed! Heerlijk, die moet ik onthouden 👌 Ohhh en die tandjes 🥴 hopelijk krijgt ze er niet teveel last van. Zo rottig. Hier al 2 ondertandjes door. Wel een heel schattig gezicht van die mini tandjes

één jaar geleden

Reactie op Steph93

Gisteren ontdekt dat de peuter de korte broekjes van vorig jaar nog past 😂 ...
Hahaha jaa hier net zo! Heerlijk he. Past ook een hele hoop tshirts en hemdjes van vorig jaar. Superchill. Mini moet wel een nieuwe garderobe, wat vervelend zeg 😎 alles wat ik bewaard heb van de peuter valt niet samen qua maat/seizoen. Mini past nu de najaarskleding van de peuter ipv de zomerkleding. Dus alles kan alsnog weg 🫢

één jaar geleden

Reactie op Snuuupie

Taart op bed! Heerlijk, die moet ik onthouden 👌 Ohhh en die tandjes 🥴 hop ...
Ah ja altijd wel schattig! Hier nog geen tandje te zien, maar de oudste kreeg ook haar eerste tandje pas met 11 maand en toen had ze er binnen 3 weken 3 en daarna duurde het weer 4 maand tot ze de volgende tanden kreeg 😂

één jaar geleden

Reactie op Snuuupie

Hahaha jaa hier net zo! Heerlijk he. Past ook een hele hoop tshirts en hemd ...
Haha ja ideaal! Ah ja hier valt het wel samen, alleen heeft de mini een maatje groter 🙈 Korte broekjes enzo gaat wel lukken, aangezien ze heel smal is, dus dan zijn ze gewoon wat korter 😊 Maar met shirtjes was ik al aan het kijken wat de mini wel past 🙈 En anders moest ze ook wat anders, super vervelend inderdaad 😅

één jaar geleden

Reactie op Snuuupie

Mensen, ik zie de hele tijd dat iedereen een reactie plaatst maar ik zie 2 ...
Ik zie ook dat er nieuwe geplaatst berichten zijn, maar de nieuwe berichten niet heel gek 😅 even op nieuwe en oude berichten geklikt en zag het toen wel.

één jaar geleden

Reactie op MamaBamboe

Hele fijne moederdag allemaal!! Ik kreeg taart op bed ipv ontbijt 😁 en de ...
Taart heerlijk zeg! Hier waren beide kids om 6 uur wakker 😅 heb mijn eigen beschuit met aardbeien maar gesmeerd haha

één jaar geleden

Reactie op Mamaoktober

Ik zie ook dat er nieuwe geplaatst berichten zijn, maar de nieuwe berichten ...
Dit heb ik idd ook al een paar dagen. Op oudste boven nieuwste boven klikken werkt idd!

één jaar geleden

Reactie op Snuuupie

Taart op bed! Heerlijk, die moet ik onthouden 👌 Ohhh en die tandjes 🥴 hop ...
Echt wel sneu, ze is heel tam en had vanmorgen 39,3 koorts. Zetpilletjes helpen gelukkig wel wat en ze wilde ook weer beter drinken vandaag.. hopelijk slaapt ze wel lekker, ging afgelopen nacht ook goed 🤞🏻