13 Reacties

2 jaar geleden

Lastige keuze. Kijk even op instagram en printerest wat je mooi vindt voor later 🤷🏼‍♀️.

2 jaar geleden

Ik ben zelf newbornfotograaf en raad meestal tussen 1 en 3 weken aan. Na 3 weken gaat het newborn er heel snel af. Ook al zijn foto's waarbij de kleine echt gaat lachen ook geweldig🥰

2 jaar geleden

Wij hebben met ons zoontje toen met 6 weken gedaan. Wij wilde een newborn shoot in de huiselijke sfeer. Dus de fotograaf was gewoon een dagdeel bij ons thuis, en heeft van alles foto’s gemaakt van wat we deden. Het kroelen, borstvoeding geven, en natuurlijk ook wat foto’s van de kleine man zelf. Echt zoals we zijn als gezin. Als je graag een foto shoot wilt dat je echt kan “poseren” met de baby, dus in allerlei houdingen kan leggen terwijl hij/zij slaapt dan raad ik het aan rond de 2-4 weken. Bij ons lukte zulke foto’s dus niet omdat hij veel wakker was en als hij sliep en we wilde hem in een leuke houding leggen, dan werd hij wakker. Dus ik zou goed bedenken wat voor foto’s je graag wilt hebben

2 jaar geleden

Ik zou wel voor de eerste periode ook gaan, want die vliegt voorbij! En anders krijg je er misschien spijt van

2 jaar geleden

Hierbij een vb hoe klein ze nog zijn

2 jaar geleden

Zou 2-4 weken doen. Dat baby slaapt is op sommige foto's juist mooier. Afhankelijk hoe lang fotograaf is, is baby ook nog wakker rond voeding en kun je dan andere foto's maken. Wij hebben 2x met 1-2 weken oud gedaan

2 jaar geleden

Wij hebben hem 2 weken na de uitgerekende datum gepland

2 jaar geleden

Zou hem 3 weken na de uitgerekende datum plannen. Mocht je tot 42 weken zwanger zijn heb je nog een week voordat de shoot is

2 jaar geleden

Onze shoot zal tussen 5 en 12 dagen na de geboorte plaatsvinden.

2 jaar geleden

Hier ook een nieuwe born shoot tussen de 1 en 3 weken. We hebben de afspraak dat we even mail als de kleine er is en dan word de afspraak ingepland. Vorige keer ook gedaan was echt heel goed gegaan en mooie foto's. Hier een aantal foto's van ons ventje.

2 jaar geleden

Als je echt dat hele kleine wilt en de baby in verschillende houdingen wilt leggen zou ik voor max 4 weken oud gaan. Wil je meer een lifestyle shoot dan zou ik voor wat later kiezen. Wij hebben bij onze eerste met 4 weken een shoot gehad en toen sliep ze dus nog veel. Was wel heel schattig. Nu willen we meer interactie en meer huiselijke sfeer omdat er al een kindje is.

2 jaar geleden

Hier de 13e uitgerekend en voor 4 november nu de datum vast vastgezet. Maar als de kleine er is hebben we nog even contact over of het eerder of later moet.

2 jaar geleden

Dank voor al jullie berichten. Ik denk inderdaad aan de foto's te zien dat ik toch wat vroeger zou willen! De fotograaf gaf aan dat ze bij een eerste kindje gemiddeld uitgaat van 41 weken zwangerschap en een voorlopige datum prikt, maar dat we gewoon contact moeten hebben als de baby is geboren of het iets naar voren of naar achteren geplaatst moet worden.