2 Reacties

3 weken geleden

Sorry, geen herkenning hier.. maar kan mij heeel goed voorstellen dat je je daar verdrietig over voelt. Mijn zoontje is soms heel boos als ik hem op kom halen en roept dat ik weg moet, maar soms is hij ook wel blij me te zien. Kan me voorstellen dat het pijnlijk is als je dochter helemaal geen blijdschap toont als je haar op komt halen. Op de foto ziet ze er wel als een blij en tevreden meisje uit en ik zou er sowieso van uitgaan dat ze dol op jullie is, maar soms zou die bevestiging wel fijn zijn 💝 Misschien eens vragen bij de opvang, kan zijn dat meer kinderen dit hebben, geen idee.. Succes er mee!

2 weken geleden

Enige herkenning hierin. Mijn dochtertje is zelf super verlegen wanneer anderen haar een blij geven of iets. Zij klapt dan helemaal dicht, wil niks meer zeggen of praten. Wanneer ik haar vd opvang kom halen, komt zij soms wel naar mij toegerend maar vaak komt ze heel voorzichtig naar mij toe. Bij de overdracht, in het bijzijn van de leidster, zegt ze ook niks tegen mij. Geef haar kusjes, vraag of t goed gaat, maar niks😂. Tot we samen naar de deur lopen, uit het zicht van de leidsters en dan barst ze los. Dan moet ik haar tillen, geeft ze me kusjes en zegt ze dat ze van me houdt etc. Dus misschien verlegenheid?