32 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Zjanies
Fysio al mee laten denken/ kijken? Die kunnen vaak wel goede tips geven.
Fysio niet wel een mega goeie chiropractor die zegt dat hij zich gewoon goed ontwikkeld maar dat zijn buikspieren nog te slap waren/zijn.
Klimmen etc doet hij overigens wel als een gek overal klimt hij op en hij is vliegensvlug dus daar ligt het niet aan. Gaan ook inderdaad vaak naar speeltuinen etc. Aan de bank aan tafel aan de muur loopt hij allemaal alleen los vertikt hij. En sinds afgelopen weekend doet hij heel soms een paar pasjes los en gaat dan direct weer zitten 🤦🏻♀️
4 maanden geleden
Reactie op xGinnny
Hij loopt hoor! Eindelijk 😂😂 nog meer die inmiddels lopen?
Wat fijn! Loopt hij ook echt meteen goed weg of een echt beginnende stapper en nog met zo'n heerlijk wankel luierkontje? 😊
Ons meisje loopt nog steeds niet los. Alleen paar stapjes aan onze hand en met de loopwagen. Ze is bijna 22 mnd
4 maanden geleden
Reactie op JJ-88
Wat fijn! Loopt hij ook echt meteen goed weg of een echt beginnende stapper ...
Eerst nog inderdaad als zo'n kleine wankelende pinguïn maar het verbaast me hoe snel dat verbeterd hij loopt nu echt aardig stabiel!
Wij hebben het gestimuleerd met lokken.. hij is nogal gek op chocolade hahaha
4 maanden geleden
Reactie op xGinnny
Eerst nog inderdaad als zo'n kleine wankelende pinguïn maar het verbaast me ...
Haha fijn dat chocolade erbij hielp 😅
Ik denk dat het bij ons nog wel even gaat duren. Ze kan ook nog niet los staan. Ondanks fysio en oefenen blijft ze maar op haar knieën voorbij scheuren 🤭
4 maanden geleden
Hier ook nog niet. Wel aan 1 handje, maar wil niet zelf staan/lopen. Schuift dus nog steeds op de billen rond en racet op z'n 3 wieler rond. Gaat echt wel steeds beter. Maar net dat laatste stukje niet. Zou het voor hem zelf wel fijn vinden, hij heeft doordat hij nog niet loopt veel frustratie en wil veel opgetild worden.
4 maanden geleden
Reactie op Lieke3004
In het verleden gehad tot afgelopen januari. Heb wel weer doorverwijzing ma ...
Wij hebben nog wel fysio maar niet meer elke week. Nu nog 1 keer per maand. Wij (en zij) zien ook telkens verbetering. Onze dochter ontwikkeld zich wel, maar niet zo snel. Fysio kijkt nu ook alleen nog maar mee en heeft geen nieuwe tips meer. Wat we nu al doen zou genoeg moeten zijn.