7 Reacties

22 dagen geleden

Wij hebben een zakje met badspeeltjes in de douchecabine hangen, dat heeft wel geholpen. Maar het is wel echt zo'n typische fase waar bijna elk kindje wel doorheen gaat, gelukkig zijn wij er net weer uit, maar het was ook een paar maanden heel sterk 🙈 De badspeeltjes helpen dus wel, maar ook gewoon blijven doen als onderdeel van de routine (we douchen haar 1-2x per week) en na een tijdje begon het weer beter te gaan.

22 dagen geleden

Oeh die fase heb ik met mijn eerste gehad. Laten “tekenen” op de muren met scheerschuim heeft hier geholpen. Wellicht een idee om hem over te halen.

22 dagen geleden

Hier ook zo’n fase gehad. Krijsen bij het douchen. Sinds we speelgoed in de douche hebben en hij met de trekker (vd douche) mag spelen, vindt hij het ineens een stuk leuker. Nu wil hij ineens bijna elke keer mee douchen en is het soms drama dat het niet mag 😂😂 Haren wassen is nog wel een ding, dat moet heel voorzichtig en met zo min mogelijk water en shampoo op zijn hoofd, maar we zijn hier heel blij mee. Ik denk dat het is zoals met veel dingen: ‘het is een fase’…

21 dagen geleden

Hier heeft ze ook die fase gehad, echt krijsen alsof ik haar iets aandeed. Het was met een paar weken voorbij, alleen het haren wassen is nog steeds een drama, wil ze absoluut niet en als we het doen is het nog steeds krijsen

20 dagen geleden

Hier ook fase gehad en moest haar ook douchen onder dwang. Tja sommige dingen moeten gewoon. Was na 2 wk voorbij.

15 dagen geleden

Oh herkenbaar! Zo maar ineens ook hier… ik ga maar samen met haar douchen of samen in bad want dat gegil en die paniek wil ik niet🙈 zal vast wel weer een fase zijn!

13 dagen geleden

Wat gek, hier nu ook zo’n fase! Echt blinde paniek alsof ik hem in een kokend bad stop ofzo 🤪 Enige dat helpt is dat ik er even bij in ga, speel en dan eruit ga(dan kan ik even “ongestoord” douchen en haren wassen). Wel lang bezig zo 🤣