6 Reacties

2 maanden geleden

Hier probeer ik wel uit te leggen dat ik met zijn papa aan het praten ben (of een andere volwassene). Ik weet ook dat hij dat niet heel lang vol houdt dus op een gegeven moment mag hij er wel even tussendoor en daarna gaan we weer verder. Het helpt om als hij begint met praten uit te leggen dat ik hem wel heb gehoord en dat hij straks ook aan de beurt is

2 maanden geleden

Wat @Dotje idd zegt. Hier begint ze ook gelijk erdoor heen te tetteren zodra 1 van ons iets wil zeggen. Maar we zijn er heel consistent in dat zij even moet wachten tot we uitgepraat zijn. We praten dan ook gewoon door en dan stopt ze vanzelf. Soms laten we haar idd even tussendoor wat zeggen. We geven dan aan dat wij weer even verder gaan praten.

2 maanden geleden

Herkenbaar. Ik zit nooit op mijn tel als dochter beneden is. Maar soms moet ik een belangrijk belletje doen meteen begint ze dan te tetteren of kattenkwaad uit te halen. Of hele tijd te roepen mama mama.

2 maanden geleden

Reactie op EchteRegenwoud572108

Herkenbaar. Ik zit nooit op mijn tel als dochter beneden is. Maar soms moet ...
Ik zeg dan ik hoor je als Ik klaar ben komt mama bij je. Nu wil ik even bellen.
Wat lief jullie reacties ik ga het uit proberen en kijken hoe het uitpakt 馃槝

vorige maand

Wij hebben 2 tetteraars thuis haha. Ik heb als tip gekregen van de kleuterjuf bij de oudste om haar een "praatlepel" te geven aan tafel. Degene die de praatlepel vast heeft mag vertellen en we wachten allemaal op onze beurt. Het duurde even, maar het werkt wel. Nu steekt ze haar hand op. Ik leg mijn hand dan op haar arm en kijk haar even aan. Dan weet ze dat ze even moet wachten, maar dat ik haar heb gezien. Bij de jongste van 3 werkt dat allemaal nog wat minder goed, maar herhalen herhalen herhalen... Dan komt het vanzelf.