8 Reacties

5 maanden geleden

Mijn dochter van 20 maanden heeft dit ook. Ik heb uiteindelijk de bergzalf van dokter leenarts gebruikt. Deze werkt heel goed! Ik kon het er met het kammetje zo uit halen

5 maanden geleden

Hier ook, 21 maanden. Ze heeft er geen last van (ze krabt er niet aan ofzo), maar in vlagen komt het wel steeds weer terug. Sinds ik haar haar was met Weleda shampoo en het ook goed inmasseer is het wel echt een stuk minder geworden.

5 maanden geleden

Maar wat kan het zijn?

5 maanden geleden

Vriendin van mij heeft een zoontje van 4 die t nog heeft en ik heb een cliënt (vh sector) die t ook soms nog heeft.

5 maanden geleden

Bij mijn dochter zag ik her laatst ook ineens weer. Ze heeft best veel haar al dus het valt niet echt op. Ik doe er ook niet heel bewust meer wat mee

5 maanden geleden

Wij hebben van de ha een shampoo gekregen die we 2 weken moesten gebruiken 3x per week. Het heeft gewerkt alles is weg en is na een maand nog steeds niet terug. Ze had er zelf wel heel erg last van ze krapte heel haar hoofd huid open

5 maanden geleden

De bergzalf van Leenarts werkt top. Bij ons is het niet meer teruggekomen ook daarna

5 maanden geleden

Toen mijn kleine het had smeerde ik in de avond de berg in met Zwitsal olie. De korstjes weken zo los en de ochtend kan je het er zo uit kammen