11 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben dat toen onze zoon een paar maanden was gebruikt, zodat hij zijn handjes niet kon gebruiken. Dat werkte top, maar op een gegeven moment werd hij te sterk en kreeg hij zijn handen los (met 3/4 maanden ongeveer denk ik?). Ik weet niet of ze helemaal niet kunnen omrollen hieronder met 11 maanden.

2 jaar geleden

Ik heb het geprobeerd toen m'n zoontje 3 was. Die deed gelijk z'n armen er al boven en iets later kon hij gemakkelijk onder het laken vandaan halen. Toen hij 4 maanden was, rolde hij, dus toen hebben we het weer weggehaald. Heeft bij ons geen toevoeging gehad. Hij wilde er niet onder liggen, dus ging er iedere keer 'uit'.

2 jaar geleden

Reactie op Michelles22

Ik heb het geprobeerd toen m'n zoontje 3 was. Die deed gelijk z'n armen er ...
3 maanden bedoel ik😆😆

2 jaar geleden

Hier was het lakentje ook geen succes. Heb het weer doorverkocht uiteindelijk.

2 jaar geleden

Hier is het wel een succes! Pas met 6 maanden denk ik geïntroduceerd. Voor inslapen en doorslapen. Geeft geborgenheid. We deden hem wel super strak (nu stuk minder). Legden hem vaak op z'n zij eronder waardoor hij het gevoel kreeg dat er een arm om hem lag. Hij kon wel al rollen en rolt/klimt er nu wel onderuit maar valt vaak nog graag in slaap onder het lakentje. Slapen is nu ook geen probleem meer maar we laten het gewoon zo voorlopig. Hopelijk gaat het (hoe dan ook) voor jullie binnenkort ook beter!

2 jaar geleden

En als het geen succes is, ben je er denk ik via Vinted weer snel vanaf...

2 jaar geleden

Hier gebruikt vanaf geboorte (door goede ervaringen bij de oudste), en ik ben heel erg fan! Maar ik vind ermee starten met 11 maanden wel laat, wij stoppen er nu juist mee omdat mijn dochter het niet meer fijn vindt, ze gaat nu op haar buik slapen. Bij mijn oudste was dat ook zo rond de 13 maanden. Kon je zoontje eerder wel zelfstandig in slaap vallen? Anders zou ik even tips aan CB vragen, misschien zit ik er naast hoor, maar voor mijn gevoel kunnen de meeste baby’s dat wel rond deze tijd..

2 jaar geleden

Wij hebben hem gebruikt totdat hij 5 maanden was! Praktisch vanaf geboorte was hij ingebakerd en hij vond die geborgenheid altijd heel fijn. Toen hij begon te rollen zijn we er mee gestopt want t bleek uiteindelijk een buikslaper. Ik denk dat t in jullie geval zeker kan helpen want je hoeft hem niet per se heel strak te doen, het kan misschien net dat stukje druk geven wat je kindje nodig heeft. Het systeem zelf werkt ook top vind ik

2 jaar geleden

Was hier tot vijf maanden ongeveer een succes. Uiteindelijk begon hij meer te bewegen in zijn slaap en zat het hem meer in de weg en dus toen weggehaald.

2 jaar geleden

Hier tot met 5 maanden een succes. Daarna te sterk en rolde telkens op der buik onder het lakentje. Dat leek mij niet veilig. Mocht je willen proberen wil ik hem wel tweederhands aan je verkopen. 1 is maar 2x gebruikt.

2 jaar geleden

Je kan via hun officiële site kopen en als het niet bevalt binnen 3 weken retourneren. Dan kost het proberen maar 3 tientjes. Kijk goed de voorwaarden . Ik was erg sceptisch over, maar ons heeft het wel geholpen. Geen wonderen, maar wel stuk sneller gaat ze in slaap vallen. Wij moeten nog steeds bijzijn om handje vast te houden of aaien. Maar stuk korter dan zonder nunki.