12 Reacties

3 jaar geleden

Dat zal overal wel ongeveer hetzelfde zijn. Ja. als al klaargemaakte melk mag wel enkel in hoeveelheden van 100ml. https://www.transavia.com/service/nl-be/kinderen-huisdieren-groepen/vliegen-met-een-baby/babyvoeding

3 jaar geleden

Ja mag gewoon, wij hadden een thermosfles heet en een fles koud water mee en afgemeten voedingen in poedertoren. Met baby dingen doen ze eigenlijk nooit moeilijk is mijn ervaring. Vaak mag ook je kinderwagen en autostoel gewoon mee als ruimbagage. En je baby mag ook 1 handbagage mee 😋

3 jaar geleden

Reactie op Longstoryshort

Ja mag gewoon, wij hadden een thermosfles heet en een fles koud water mee e ...
Ah fijn, ik maak me vaak drukker dan nodig is😂. Dankjewel!

3 jaar geleden

Poeder mag sowieso gezien het geen vloeistof is. Water mag in de hoeveelheid je nodig hebt tijdens de reis zelf. Kom dus niet met 3L aan want dat is belachelijk natuurlijk maar als je een halve liter ofzo bij je hebt in een thermos of gewoon waterfles dan is dat geen probleem. Btw het zijn niet de regels van de airline maar security alleen airlines zetten het op hun website voor de algemene info. Oh en check goed of je kind wel of niet recht heeft op handbagage of iets dergelijks want dat verschilt ook per airline. Kom toevallig zelf uit de luchtvaart 😊

3 jaar geleden

Ahh top dankjewel! Hier heb ik wat aan🙂

3 jaar geleden

Poeder mag sowieso mee. En als je met baby reist mag je vaak ook wel een thermosfles met water meenemen. Daar doen ze dan een aparte bom-check op. Wij hebben er geen problemen mee gehad in Nederland, Duitsland en Spanje.

3 jaar geleden

Ja mijn pot deden ze niet moeilijk over … maar de water daarentegen werd wegepleurd

3 jaar geleden

Reactie op Miracle.

Ja mijn pot deden ze niet moeilijk over … maar de water daarentegen werd we ...
Was trouwens maar 1 liter die ik bij me had 😂 was al open geweest … misschien daardoor?

3 jaar geleden

Reactie op Miracle.

Was trouwens maar 1 liter die ik bij me had 😂 was al open geweest … missch ...
Op websites van verschillende vliegmaatschappijen las ik dat je wel water mag meenemen, maar in hoeveelheden van 100ml?

3 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Op websites van verschillende vliegmaatschappijen las ik dat je wel water m ...
Met een baby doen ze meestal niet zo moeilijk over een beetje meer. Maar misschien moet het in een thermos zitten? Of in ieder geval heel duidelijk voor de baby zijn... Als ze denken dat het je eigen drinkwater is gaat het inderdaad weg