8 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb begrepen dat de porties niet groter mogen zijn dan 180/6 ivm de grootte van het maagje van de baby... Als hij niet voldoende heeft aan 6x 180 zou je wellicht nutrilon content kunnen proberen? Dit is voor de "hongerige" baby. Hebben wij ook bij onze zoon gedaan in overleg met het consultatiebureau maar helaas kreeg hij er krampjes van... Je kan de content voeding ook mixen met nutrilon standaard, dus 3 schepjes van de 1 en 3 van de ander bijvoorbeeld. Wellicht helpt dat voor jullie man!

3 jaar geleden

En de flesjes indikken met Jbpm?

3 jaar geleden

Een baby mag maximaal 1liter per dag binnen krijgen, daarom kun je niet ophogen volgens de fles denk ik

3 jaar geleden

Ik geef als droomvoeding om 23:00 een fles 210+7 schepjes. Daarintegen onze man vaak sochtends en savonds een wat kleinere fles van 150+6 of zelfs soms 120+5. Maar als jij 210+7 gaat geven zou ik er wel een fles (misschien zelfs 2) afhalen want anders kom je ver boven die 1 liter. Fles van 210+7 komt namenlijk op 250ml uit na bereiding.

3 jaar geleden

Ik wist helemaal niet van die maximaal 1 liter regel. Bedankt dames

3 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

En de flesjes indikken met Jbpm?
Kan je mij vertellen wat dat is?

3 jaar geleden

Reactie op Shannon1994

Ik heb begrepen dat de porties niet groter mogen zijn dan 180/6 ivm de groo ...
Dankje. Content geprobeerd en dramatische stoelgang. Heeft dagen gehuild omdat hij niet poepte.

3 jaar geleden

Reactie op Sarahsk

Kan je mij vertellen wat dat is?
Johannesbroodpitmeel. Nestlé heeft ook meel om het dikker te maken, misschien dat hij daarmee beter verzadigd geraakt?