24 Reacties

2 jaar geleden

Waarom zou je het op een andere manier willen proberen?

2 jaar geleden

Wij mengen dit inderdaad met melk en geven het als ontbijt

2 jaar geleden

Reactie op KimTerstal

Wij mengen dit inderdaad met melk en geven het als ontbijt
Wel uit een bakje

2 jaar geleden

Je hebt ook al een 8+ variant. Wij geven het inderdaad met melk. Doe ook wel eens een schepje door een pannenkoek van 2 ei + 1 banaan. Wat is de reden dat je er geen melk bij wilt?

2 jaar geleden

Wij mengen het met borstvoeding 😊

2 jaar geleden

Ik meng het met water!

2 jaar geleden

Hier kreeg hij het voor slapen gaan, als pap fles met flesvoeding gemengd.

2 jaar geleden

Ik meng het met kunstvoeding omdat tot een jaar gewone melk word afgeraden dacht ik

2 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Je hebt ook al een 8+ variant. Wij geven het inderdaad met melk. Doe ook ...
Nee het is niet persee dat ik het niet met melk wil geven, dacht misschien kan het ook wel met wat anders vandaar☺️!

2 jaar geleden

Nee het is niet persee dat ik het niet met melk wil geven, dacht misschien ...
Ah , ja je kan evt ook gewoon met water en een geprakte banaan proberen :)

2 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Ah , ja je kan evt ook gewoon met water en een geprakte banaan proberen :)
Thankyou! Ga t proberen ☺️

2 jaar geleden

Onze zoon vond het met melk niet lekker, dus nu maak ik wel eens een bananenpannenkoek waar ik het doorheen doe

2 jaar geleden

Wij geven het ook gewoon met de KV, wel in een fles (2-3 eetlepels). Weet iemand of je dit elke dag kan geven eigenlijk, of beter minder vaak per week?

2 jaar geleden

Ik meng het met kunstvoeding omdat koemelk onder 1 wordt afgeraden. Ik gebruik circa 150ml voor 2 à 3 eetlepels pap. Precies deze pap ook.

2 jaar geleden

Wij deden dit ook gewoon met flesvoeding, nog niet met iets anders geprobeerd te doen. Je hebt idd ook een variant vanaf 8mnd. Maar zag op de verpakking dat daar vooral meer suiker in zit en de hoeveelheid groter wordt geadviseerd, dus wij gaven nog steeds de 6mnd variant. Nu sinds een weekje niet meer, omdat hij ook met alleen melk goed in slaap begint te vallen.

2 jaar geleden

Reactie op RogerS

Wij mengen het met borstvoeding 😊
Ik geef ook bv en zou dit willen proberen. Geef jij het in een fles of uit een bakje?

2 jaar geleden

Wij geven het inderdaad als pap uit een bakje

2 jaar geleden

Doen jullie het met bv ter vervanging van een fles of als extra? En hoe is de verhouding dan? Ik las nml 200ml bv met granen erbij en vond dat best behoorlijk 😅

2 jaar geleden

Reactie op conny236

Doen jullie het met bv ter vervanging van een fles of als extra? En hoe is ...
Nee, ik geef de borst en een uurtje later nog wat extra’s zoals wat pap of een broodje. Ik heb eerlijk gezegd nooit gelezen wat op het pak staat, ik maak gewoon wat melk en gooi er granen bij totdat de dikte juist is

2 jaar geleden

Ik meng het wel eens door de Fruithap (zelfgemaakte appelmoes of geprakte banaan met aardbei)