19 Reacties

4 maanden geleden

Hii, toevallig ben ik met mijn zoontje ook net begonnen aan onderbroek en hemd, hij heeft qua kleding maat 80 en soms 86. En heeft nu van Zeeman ondergoed maat 92 aan en zit bij hem perfect.

4 maanden geleden

Was ook mijn 1e idee; zeeman

4 maanden geleden

Name it heeft kleinere maten onderbroeken. 86 en misschien zelfs 80. Ik had hetzelfde probleem voor mij oudste zoontje.

4 maanden geleden

Past een onderbroek in eigen maat over de luier heen? Of moet je dan een slagje groter? Wij doen nu ook luier zonder romper maar dat zakt ie zo af 🤭

4 maanden geleden

Reactie op mamanonimi

Past een onderbroek in eigen maat over de luier heen? Of moet je dan een sl ...
Luierbroekjes zou je ook kunnen overwegen, die kunnen ook zonder onderbroek.

4 maanden geleden

Zeeman maat 92!

4 maanden geleden

Reactie op Emmst

Luierbroekjes zou je ook kunnen overwegen, die kunnen ook zonder onderbroek ...
Die zakken ook zo alsof er een hele grote drol in hangt🤭🤭. Ik heb namelijk gewone luiers en luierbroekjes in huis. Als ie dan in een kort broekje aanloopt erover heen dan ziet dat er niet uit 😛

4 maanden geleden

Hier een update over de onderbroekjes. Vanochtend meteen bij de zeeman onderbroekjes gehaald en maat 92 zit helemaal top! Waarbij het onderbroekje van de Hema maat 86/92 aan de bovenkant echt ging "gapen" dus soort van open stond, te ruim zat. (Geen idee of ik het zo goed beschrijf😂). Zitten de onderbroekjes van de zeeman maat 92 volledig aangesloten. Hemd is hier wel wat aan de lange kant dat er bij hoort maar dat is dan een kleine bijkomstigheid ☺️.

4 maanden geleden

Reactie op nv7

Die zakken ook zo alsof er een hele grote drol in hangt🤭🤭. Ik heb namelij ...
Ja dit dus 😂 Hier zakt de luiers soms ook in 1 pijp van haar broek, dat ziet er al helemaal maf uit

4 maanden geleden

Hier ook de onderbroekjes van zeeman, maat 92, zit perfect over de luier. Zonder zou hij te groot zijn😂

4 maanden geleden

Vast een “bijzondere” vraag, maar doen jullie in de nacht dan ook een onderbroek/boxer over de luier en een hemd of een romper?

4 maanden geleden

Jep ik wel! Slaapt nu alleen in een luier met onderbroek.

4 maanden geleden

Reactie op Rosalie789

Vast een “bijzondere” vraag, maar doen jullie in de nacht dan ook een onder ...
Dat is hier maar net wat ie aan heeft, ik heb nog rompers maar deze ga ik niet meer kopen zodra ze te klein zijn geworden. Dan ga ik volledig over op hemd en onderbroek. Qua TOG waarde is een hemd en onderbroek hetzelfde als een romper. Dan is het maar net hoe warm het in de slaapkamer is of je dan bijv kiest voor alleen een onderbroek of ook een hemd/romper.

4 maanden geleden

Hele domme vraag misschien, maar wat het voordeel van onderbroek en een hemd tov rompertje? Met warm weer snap ik het wel, maar dan volstaat een kort broekje toch ook over de luier? Of is het evht handig in voorbereiding op zindelijkheid/toekomst? Voelt voor mij nog zo vroeg om over te stappen op de één of andere manier..

4 maanden geleden

Reactie op alette88

Hele domme vraag misschien, maar wat het voordeel van onderbroek en een hem ...
Wij zijn sinds een week of 3 over. Vind het zo handig. Lekt ze een keer door hoef ik niet alles uit te trekken. Is het warm dan laat ik het hemdje weg. Of het shirtje. En daarnaast heeft ze hier interesse in het potje dus dat was onze voornaamste reden. Nadeel: soms zegt ze : ik heb poep. Als ik dan niet meteen kijk/ verschoon wil ze wel eens met de hand in de luier gaan 🙈

4 maanden geleden

Reactie op alette88

Ik heb dezelfde vraag in mijn hoofd als ik deze topic lees

4 maanden geleden

Reactie op alette88

Wij oefenen af en toe al met het potje, dan is het handig. Maar ook gewoon met verschonen vond ik het eigenlijk wel heel handig, niet meer dat gedoe met die romperknoopjes. Met warm weer draagt ze vaak een jurkje met een onderbroek over de luier heen. Als ze gewoon een broek of een legging aan heeft alleen de luier, gaat prima. Wij zijn overgestapt toen ze uit maat 86 rompers begon te groeien, toen zijn we hemdjes gaan kopen ipv rompers in een grotere maat.

4 maanden geleden

Die van zeeman! Die zitten wel mooi strak 😃

3 maanden geleden

Reactie op alette88

Als ik alleen een korte broek over de luier doe zonder onderbroek, dan hangt de luier binnen no time soort van op de knieën 😛 ook al heb ik gewoon luiers van pamper merk. Het zit gewoon mooier en comfortabeler denk ik