9 Reacties

4 maanden geleden

Hier ook! Heel selectief. Wat hij lekker vindt, eet hij goed en veel. Maar wat hij niet kent, eet hij niet. Al geruime tijd

4 maanden geleden

Reactie op Puk131022

Hier ook! Heel selectief. Wat hij lekker vindt, eet hij goed en veel. Maar ...
Hier eet hij zijn lievelingsavondeten ook bijna niet meer. Hij at eerst goed zelfstandig. Nu als ik hem niet voer eet hij helemaal niks ..

4 maanden geleden

Reactie op niyalove

Hier eet hij zijn lievelingsavondeten ook bijna niet meer. Hij at eerst goe ...
Hier ook niet hoor. Voeren mag ik ook absoluut niet doen

4 maanden geleden

Reactie op niyalove

Hier eet hij zijn lievelingsavondeten ook bijna niet meer. Hij at eerst goe ...
Dit heb ik hetzelfde hier met mijn dochter van 20 maanden. Soms moet ik haar weer echt voeren zodat ze wat eet anders wil ze soms ook gewoon niet eten

4 maanden geleden

Ja al een tijd, vandaag overdag super goed gegeten, helemaal blij. Vanavond dus niks gehad 😅

4 maanden geleden

Hier ook een hele tijd gehad en nu gaat het weer beter, al is ze nog wel heel selectief. Rijst, pasta, aardappels gaan zonder problemen maar groente laat ze 7 van de 10 x weer links liggen. Leg er nu dan ook maar af en toe komkommer bij (dat eet ze zonder problemen) zodat ze toch iets van groente binnen krijgt.

4 maanden geleden

Lunch en fruit gaat bij ons trouwens zonder problemen. Met gemak 3 broodjes tussen de middag. Het is alleen het avondeten. Na het overstappen van potjes op mee-eten hebben we ook hele tijd moeite gehad er iets in te krijgen. Heb nu voor de zekerheid dan ook wel 1 of 2 potjes op voorraad als meerdere dagen achter elkaar slecht gaan.

4 maanden geleden

Hier gaat het ook op en af. Soms geef ik zelfs maar weer een potje omdat dat er wél ingaat en ze dan nog iets van een groente oid binnenkrijgt. Maar het valt ons ook op dat ontbijt en lunch ook slechter gaan dan normaal

4 maanden geleden

Ja hier ook.. ook inderdaad dingen waar hij normaal gek op was. Alle voedingsmomenten gaan moeizaam. Vraagt wel om lekkere dingen (toettie) maar ook dat gaat maar paar hapjes. Krijgt die uiteraard niet, alleen standaard toetje met wat fruit na warme maaltijd zoals altijd.