5 Reacties
5 maanden geleden
Hoi, hier veel ervaring met allergieën. Als het niet ineens veel meer zalm was als anders, is het niet heel waarschijnlijk dat hij daarop reageert, al is het ook niet uitgesloten.
Probeer helemaal terug te halen alles wat hij rond die tijd op heeft, heb je bijv andere kruiden dan anders, of andere groente, ander drinken, enz. Misschien lag het toch aan iets anders.
En mijn tip is om bij uitslag een foto te maken. Die kan een arts dan beoordelen, dat helpt ze enorm. Want voor de ene ouders is uitslag enorm en de ander vindt het meevallen, dus dat is lastig voor ze om te beoordelen
5 maanden geleden
Reactie op MomOfL
Hoi, hier veel ervaring met allergieën. Als het niet ineens veel meer zalm ...
We snappen er niks van. Het lijkt alsof hij ineens op van alles reageert qua voeding. Hij blijft nu hele kleine rode bultjes op zijn gezicht houden, en het jeukt, maar hij heeft sindsdien niks anders raars meer gegeten dus ik snap niet waar dit vandaan komt.
5 maanden geleden
Reactie op jibe
We snappen er niks van. Het lijkt alsof hij ineens op van alles reageert qu ...
Zou het misschien een één of andere ziekte kunnen zijn?
Misschien toch goed om morgen de huisarts te bellen voor advies
Als mijn zoontje uitslag krijgt van eten, ontstaat dat vrijwel direct en trekt na enige tijd weer weg. Jeuk,eczeem en droge huid heeft hij super vaak, maar dat komt niet direct van eten proberen ze mij op de poli steeds uit te leggen
5 maanden geleden
Reactie op MomOfL
Zou het misschien een één of andere ziekte kunnen zijn?
Misschien toch go ...
Ja, hier krijgt hij dus ook uitslag na het eten ineens en dat uit zich dus in rode (galbultjes kleine) op het gezicht en verder nergens anders en trekt dan daarna ook weer weg. Moet je het dan wel blijven geven? Of wat zeggen ze bij jou?
5 maanden geleden
Reactie op jibe
Ja, hier krijgt hij dus ook uitslag na het eten ineens en dat uit zich dus ...
Oké, bijzonder dat hij er dan nu ineens pas op reageert. Ik zou foto's maken en opschrijven wat wanneer en langs de huisarts gaan.
Mijn zoontje had heel veel allergieën, nu alleen nog pinda. Je kan er overheen groeien door juist elke dag in lage dosis het aan te bieden. Maar ik heb dat steeds met begeleiding vanuit het ziekenhuis gedaan. Ze zijn niet happig op doorverwijzen hiervoor en ik had een paar maanden wachten voor het telefonisch intake gesprek. Oftewel, wist ik maanden nog niks.
Mijn huisarts wist weinig over dit onderwerp, bij het consultatiebureau wisten ze er meer over en die hebben me ook wat geholpen