10 Reacties

één jaar geleden

Nee joh, dat kan geen kwaad! Krijgen ze niks van.

één jaar geleden

Nee hoor kan geen kwaad. Als het niet meer goed is dan drinkt de baby het niet. Net als mensen en zure melk 😅

één jaar geleden

Welnee, daar hoef je niet voor te bellen. Kan echt geen kwaad.

één jaar geleden

Borstvoeding of kunstvoeding?

één jaar geleden

Reactie op xxTessa

Borstvoeding of kunstvoeding?
Kunstvoeding 😅

één jaar geleden

Reactie op Anoniem123abc

Kunstvoeding 😅
Oke! Nou ik sluit mij aan bij derest

één jaar geleden

Nee hoor. Als de melk niet goed meer was, dan merk je dat vanzelf. Maar meestal is het geen probleem. Ze zijn voorzichtig geworden daarmee toen er een keertje sprake was geweest van voedselvergiftiging door een wat oudere fles, vandaar het advies, maar meestal levert het totaal geen problemen op. Als je kindje een voedselvergiftiging krijgt moet je natuurlijk wel even de HA bellen maar het zal wel loslopen.

één jaar geleden

Ik heb zelf eens melk laten staan (2,5u) omdat baby in slaap viel.. toen ze wakker werd.. verder diezelfde fles gegeven… Wist niet dat het na 1u ‘slecht’ was.. onervaren mom 😅 Was niks gebeurd hoor..

3 maanden geleden

Nou dames dit is me nog nooit overkomen en bij kind nr3 vanmacht een fles gemaakt en gegeven. Meneer had maar de helft op en ik was zo moe normaal haal ik zijn fles uit bed maar ik hoorde hem vanmorgen dus de rest op drinken 😭. Hij is wel al 16 maanden hoop dat het geen kwaad kan

3 maanden geleden

Zolang je kindje geen tekenen vertoont van een voedselvergiftiging hoef je je nergens zorgen over te maken.