11 Reacties
5 maanden geleden
Herkenbaar! is een slaapregressie. Hou je routine vast. Dus blijf bij haar zitten maar zonder oogcontact. het is zoo moeilijk maar hier weet ze nu wel dat het oke is en slaapt ze weer lekker door tot half 7 en wakker heel vrolijk wakker. Soms werd ik zo onzeker of we het wel goed deden ze kon ook een heeeul zielig huiltje opzetten. zodra je bij der kwam was het weer lachen gieren brullen , tot ongeveer een uurtje of 10 savonds. en af en toe hebben we nog wel eens een nachtje dat ze ons even nodig heeft dan leggen we haar ook tussen ons in slapen we allemaal weer een beetje 😌
5 maanden geleden
Reactie op Kmilo
Herkenbaar! is een slaapregressie. Hou je routine vast. Dus blijf bij haar ...
Maar wat doe je dan meteen erbij zitten als je haar in bed legt?
Ze is dan zo boos en komt uit bed bonkt tegen de deur.
Vind t heel lastig..
Had ze dat bij jullie ook overdag?
En hoelang heeft dit bij jullie geduurd
5 maanden geleden
Reactie op Sje84
Hier hetzelfde probleem... zelfde stappen doorlopen. Ik volg mee 😃
Blijven jullie erbij zitten op dr kamertje? Of verlaten jullie t kamertje?
5 maanden geleden
Reactie op Ellen Kersten
Maar wat doe je dan meteen erbij zitten als je haar in bed legt?
Ze is dan ...
Nova was een huilbaby ik was echt bang voor de tijd dat ze moest gaan slapen.. weet dat er in de tussentijd ook slaapregressies zijn en tandjes.. dus af en toe hebben we echt wel even een baal nachtje.. na het boekje lezen even nog met haar staan, knuffelen loop de kamer even rond , " Ga je lekker slapen" zeg maar dag tegen de konijntjes .. (knuffels die ze op haar plankje heeft staan). Dan leg ik haar neer en dan inderdaad er naast gaan zitten maar dan geen oogcontact sluit even je ogen.. maakt niet uit dat ze even huilen (is moeilijk , ik weet het want dan til je haar weer uit bed) laten liggen.. denk als je dit een paar dagen volhoudt en partner (als je die hebt die haar ook af en toe op bed legt) hetzelfde doet
5 maanden geleden
Reactie op Kmilo
Nova was een huilbaby ik was echt bang voor de tijd dat ze moest gaan slape ...
En hoe oud is nova nu? fee is 19 maanden en dit is begonnen bij 18 maanden ong. Nu dus al ongeveer 6-7 weken
5 maanden geleden
Reactie op Sje84
Allebei geprobeerd... maar het is een ware strijd. Hij gaat zichzelf ook pi ...
Hier ook. Echt vreselijk. Daarom weet ik ook niet wat ik moet. Maar als ik erbij zit dn heeft ze energie voor 10
5 maanden geleden
Reactie op Ellen Kersten
En hoe oud is nova nu? fee is 19 maanden en dit is begonnen bij 18 maanden ...
Nova is 18 maanden , heb je dit niet vaker gehad? Schijnt zo te zijn dat het met rond 18-20 maanden weer de verlatingsangst voorbij komt.. misschien heeft dat er iets mee te maken?
5 maanden geleden
Reactie op Kmilo
Nova is 18 maanden , heb je dit niet vaker gehad? Schijnt zo te zijn dat he ...
Nee normaal een hele makkelijke slaper. Maar sinds 6-7 weken dus niet..