6 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb heel hard getwijfeld tussen deze en de oyo monitor van aerosleep. En Met de oyo zie je minder maar naar mijn mening genoeg. Tot ons kleintje RSV had dan had ik zoveel spijt dat ik niet voor de owlet smart sock was gegaan. Nu is hij weer genezen en gebruik ik niets, is vooral bedoeld hier voor wanneer hij op zen eigen kamertje gaat slapen binnenkort.

2 jaar geleden

Reactie op Rosas

Ik heb heel hard getwijfeld tussen deze en de oyo monitor van aerosleep. E ...
Maar ik vind zo een systeem ( owlet én oyo) dus veel handiger dan zo een angelcare of Luvion plaat.

2 jaar geleden

Ik heb de owlet Sok en cam. Ik ben zeer tevreden. De sok monitort zuurstof en hartslag en de van de temperatuur van de omgeving en van het kindje, ook geeft het een melding als er een beweging is die niet hoort.

2 jaar geleden

Ik heb combinatie met Owlet, OYO en Luvion sensormatjes. Over Owlet niet tevreden. De grenzen staan zó laag voor er een alarm gaat. Saturatie moet onder de 80 zijn en hartslag onder 60 voor er iets gemeld wordt. Dat is echt veel te laat! Je ziet ook pas na een langere tijd de geschiedenis, bv pas na enkele uren dat de saturatie langdurig lager was. Je weet niets over ademhaling, terwijl dat bij een baby net belangrijk is. Geeft zo een vals gevoel van veiligheid. Ik heb hem teruggestuurd na twee weken. OYO en Luvion geven alarm als er 20 seconden niet geademd wordt. Dit is voor mij het belangrijkste om te weten. OYO kan nog veel meer info geven en alarmen geven bij buiklig, meet de temperatuur … Voor mij nuttigere info en betrouwbaarder dan Owlet. Ik combineer OYO en Luvion. Wel even meegeven dat mijn baby te vroeg geboren is en we lange tijd een thuismonitor hadden van het ziekenhuis. Toen we die moesten inleveren omdat alles goed ging, wilde ik nog enige controle en zekerheid. Vandaar mijn ervaring met alle systemen en de kritische analyse ervan.

3 maanden geleden

Reactie op Thelma1

Ik heb combinatie met Owlet, OYO en Luvion sensormatjes. Over Owlet niet ...
Heeeeele tijd geleden dit, maar heb jij een link van die andere merken? Ben me aan het verdiepen ivm buikslaper!! Ben benieuwd naar de andere uitvoeringen maar kan het zo snel niet vinden!

3 maanden geleden

Reactie op Juulzz

Heeeeele tijd geleden dit, maar heb jij een link van die andere merken? Ben ...
Hey! Hier een link naar de sensormatjes van Luvion: https://www.luvion.nl/babysense/luvion-babysense-7-sensormatje-baby/ Die matjes gebruik ik nog steeds dagelijks. Kind heeft er geen last van (hoeft niks te dragen) en ze zijn heel betrouwbaar. Ik gebruik ze nu zo’n twee jaar en heb maximaal drie keer de batterijen moeten vervangen. De OYO monitor van Aerosleep is blijkbaar uit de handel genomen sinds enkele maanden. Geen idee waarom … Ik gebruikte hem al lange tijd niet meer (mijn kind is inmiddels 2,5 😅). Ik zie wel dat Eufy nu ook een monitor met sok heeft uitgebracht. Die is goedkoper dan Owlet en Eufy is wel een degelijk merk. Misschien eens de moeite om die eens te bekijken/vergelijken?