14 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb een ‘sonnensegel’ gekocht (zie afbeelding). Werkte fantastisch voor de reiswieg maar in de sportzit moet ik hem telkens verplaatsen en zit m’n dochter alsnog vaak met haar voetjes in de zon. Het verplaatsen is een heel gedoe. Dus ik ben ook een alternatief aan het overwegen. Ik ga er vanuit dat wat je ook koopt je het altijd wel wat moet verplaatsen om je kindje in de schaduw te houden. Dus het is een van m’n zoek criteria dat de parasol gemakkelijk te buigen is.
Wat je gedeeld hebt lijkt me niet genoeg schaduw brengen trouwens.

3 jaar geleden
Wij hebben die van Cybex. Werkt zo goed als je kunt verwachten maar je moet nog steeds wel vaak bijstellen. Maar in ieder geval is dan de zon uit z'n gezicht en het grootste deel van zn lichaam. Zo'n Sonnensegel hebben we ook maar vind ik te onhandig. Ik zou de parasol aanraden maar geen wonderen verwachten.
3 jaar geleden
Ik heb onlangs ook een parasol gekocht voor mijn wagen, zo’n soort als de foto hierboven. Vreselijk, zou het niet doen. Idd je bevestigd hem aan 1 kant maar als je draait komt de zon alsnog in zijn gezicht. Ik heb ook een dooky doek en dat raad ik wel aan, is zonwerend en kan ook tegen de regen.

3 jaar geleden
Reactie op JG2
Koop in ieder geval niet die van de prenatal, wát een onding
Die heb ik pas gekocht.... 🙈 Mag ik vragen wat er mis mee is haha?