4 Reacties
2 maanden geleden
Allereerst wil ik zeggen dat ik het enorm dapper van je vindt dat je voor jezelf kiest!
Maar ik denk wel dat je beter hulp kunt vragen bij mense /instanties die je écht kunnen helpen. Want dit gaat natuurlijk al lang niet meer over het niet weggooien van wc rolletjes (hoop ik).
Als hij zelfmoord gedachten heeft is dit natuurlijk heel ernstig, maar het zou ook chantage/manipulatie kunnen zijn.
Ik ken jouw situatie, jou en je partner niet, dus alles wat ik zeg zijn aannames.
Maar zijn echt instanties die je hier wel adequaat bij kunnen helpen en begeleiden.
Succes!
2 maanden geleden
Reactie op MamaBamboe
Allereerst wil ik zeggen dat ik het enorm dapper van je vindt dat je voor j ...
Ja ik ga naar CAW, en hij weet dat en hij verteld me dan dat CAW een profeit maakt een koppels uit elkaar te trekken.
2 maanden geleden
Ik lees dat jullie inderdaad het probleem van de wc-rolletjes al ver voorbij zijn, toch wil ik jou en iedereen die dit leest de tip geven om de app Sweepy te gebruiken. Dit houdt bij hoeveel iedereen gedaan heeft en het is leuk alle taken af te vinken! Het is natuurlijk geen competitie maar het laat zien wat de ander allemaal wél doet. Mijn vriend is wel competitief en heeft in de eerste week meer gedaan dan dat hij normaal in een maand deed!
één maand geleden
Ik denk dat relatietherapie wellicht iets voor jullie twee kan betekenen. Om nu uit elkaar te gaan omdat er geen wc rollen weg worden gegooid etc lijkt me wel heel heftig. Ben je nog gelukkig met hem? Hij met jou? Dan valt er toch nog zeker iets te behalen toch qua relatie? Een relatie is sowieso met ups and downs. Als je er beide aan wilt werken, moet het vast lukken.
Ik hoop dat jullie beide en samen hulp zoeken ☺️