10 Reacties

3 jaar geleden
Hoi hoi,
Ik ben hier fan! Ik heb een totaalruptuur opgelopen na mijn bevalling en met de peribottle kan ik heel gericht en wat krachtiger spoelen t.o.v. bijvoorbeeld een bidon😊

3 jaar geleden
Goedemorgen,
Bij me vorige bevalling de peri bottle gebruikt. Was toen mijn grote vriend voor toilet bezoeken. Maakt het gemakkelijker raad het ook iedereen aan :).
https://www.bol.com/nl/nl/p/bidet-bidet-handdouche-bidet-sproeier-peri-bottle-bidet-douche-sprayer-handdouche-hygiene-draagbare-bidet/9300000121827906/?bltgh=tSkD1mGP7iXZWsjks-lCpQ.2_15.26.ProductPageUrl

3 jaar geleden
Zeker aan te raden! Vorige keer mijn redder in nood geweest in de eerste paar dagen, ook terwijl ik niet was uitgescheurd/geknipt was naar de wc gaan toch echt een dingetje de eerste paar dagen. Heb er voor dit keer weer eentje gekocht.

3 jaar geleden
Reactie op CharlotLi
Goedemorgen,
Bij me vorige bevalling de peri bottle gebruikt. Was toen mijn ...
Ik heb ook deze! En ben er superblij mee
Na een knip is het niet fijn om af te moeten vegen en je kan hem lekker zelf vullen met wat lauwwarm water
Hoe hard het eruit komt ligt aan hoe hard je knijpt dus je heb zelf echt alle controle 👌🏼

3 jaar geleden
Ik kon niet mikken met zo’n ding 🤣 ik ging onder de douche plassen met de sproeier erop, heer-lijk!