10 Reacties

3 jaar geleden

Hoi hoi, Ik ben hier fan! Ik heb een totaalruptuur opgelopen na mijn bevalling en met de peribottle kan ik heel gericht en wat krachtiger spoelen t.o.v. bijvoorbeeld een bidon😊

3 jaar geleden

Goedemorgen, Bij me vorige bevalling de peri bottle gebruikt. Was toen mijn grote vriend voor toilet bezoeken. Maakt het gemakkelijker raad het ook iedereen aan :). https://www.bol.com/nl/nl/p/bidet-bidet-handdouche-bidet-sproeier-peri-bottle-bidet-douche-sprayer-handdouche-hygiene-draagbare-bidet/9300000121827906/?bltgh=tSkD1mGP7iXZWsjks-lCpQ.2_15.26.ProductPageUrl

3 jaar geleden

Zeker aan te raden! Vorige keer mijn redder in nood geweest in de eerste paar dagen, ook terwijl ik niet was uitgescheurd/geknipt was naar de wc gaan toch echt een dingetje de eerste paar dagen. Heb er voor dit keer weer eentje gekocht.

3 jaar geleden

Reactie op CharlotLi

Goedemorgen, Bij me vorige bevalling de peri bottle gebruikt. Was toen mijn ...
Ik heb ook deze! En ben er superblij mee Na een knip is het niet fijn om af te moeten vegen en je kan hem lekker zelf vullen met wat lauwwarm water Hoe hard het eruit komt ligt aan hoe hard je knijpt dus je heb zelf echt alle controle 👌🏼

3 jaar geleden

Ik wist niet eens dat het bestond haha. Ik heb een simpel waterflesje of bidon gebruikt. Ging prima.

3 jaar geleden

Ik ben dit x voor een peri bottle gegaan. Nog niet gebruikt ligt wel alvast in de vluchtkoffer. Heb goede verhalen gehoord.

3 jaar geleden

Heb nu twee keer een maatbeker gebruikt en dat is beide keren goed geweest. Heb geen ervaring met dit natuurlijk dus wie weet is het nog fijner..

3 jaar geleden

Ja peri bottle is zeker aan te raden! Plassen is echt de hel anders, bidon of maatbeter is ook prima

3 jaar geleden

Net bevallen en ja, heel fijn om gericht te kunnen spuiten cq spoelen!

3 jaar geleden

Ik kon niet mikken met zo’n ding 🤣 ik ging onder de douche plassen met de sproeier erop, heer-lijk!