15 Reacties

3 jaar geleden
Klinkt eerder als bekkenpijn, zou even een afspraak maken bij een bekkenfysio :)

3 jaar geleden
Bedoel je met bruikbare een buikband? Heb denk ik hetzelfde als jij. Voelt bij mij als een zenuw ofzo die klem zit rechts in mijn lies. Een buikband kan je zeker helpen maar is niet verstandig om de hele dag te gebruiken. Ik Gebruik hem bijv. af en toe voor op de fiets en dan geeft het zeker wel verlichting ! en echt proberen via je zijkant op te staan voor de pijn onderin je buik, helpt bij mij. Je kunt in je omgeving vragen of iemand er 1 heeft, is misschien maar voor enkele dagen. De pijn onderin kan overigens ook van strakke spanning zijn dus dat je hierna striemen krijgt. Weet niet wat voor pijn je daar voelt.
En anders fysio. Die kan je buik misschien wat liften om de zenuw een beetje vrij te leggen, als het dat is

3 jaar geleden
Reactie op lauradongen
Bedoel je met bruikbare een buikband? Heb denk ik hetzelfde als jij. Voelt ...
Ja klopt, typfout, ik bedoelde buikband inderdaad.
Het voelt niet als mijn bekken, maar inderdaad meer in m’n lies een soort klemmende zenuw pijn. Maar dus wel dusdanig heftig dat ik amper lopen kan.
Ik heb in mijn omgeving niemand bij wie ik zo’n band kan lenen helaas. Maar als nou meer mensen deze pijn ervaren en zeggen dat zo’n band echt heel helpend is, vind ik dat het kopen misschien toch waard 🧐 Maar houdt mij inderdaad tegen omdat het misschien maar voor een paar dagen is. Maar misschien loop ik er nog 4 weken mee rond 🥲
Misschien inderdaad toch een keer langs de fysio

3 jaar geleden
Reactie op Proudmomtobe
Het voelt niet als mijn ...
Misschien kan je via vinted kijken? Voor een paar euro maakt het niet uit als het maar kort gebruikt wordt toch

3 jaar geleden
Reactie op Proudmomtobe
Het voelt niet als mijn ...
heb ik ook last van vk zei het in dalings weeen zijn en dat is ook precies op die plek. ik weet natuurlijk niet zeker of dat bij jou zelfde is maar zo te lezen ervaar je dezelfde piin als ik

3 jaar geleden
Reactie op saskia-coppens95
heb ik ook last van vk zei het in dalings weeen zijn en dat is ook precies ...
Heb jij het dan af en toe komen en gaan, of altijd bij een bepaalde beweging?

3 jaar geleden
Reactie op Proudmomtobe
Heb jij het dan af en toe komen en gaan, of altijd bij een bepaalde bewegin ...
eigenlijk beide gisteren kwam het elke keer paar seconde terug.. en als ik echt verkeerd zit/lig dan ook. maar nadat ze me vertelde dat het indalings weeen zijn kon ik me daar wel iets bij voorstellen het zit ook echt op die plek en schiet door naar me onderrug

3 jaar geleden
Reactie op saskia-coppens95
eigenlijk beide gisteren kwam het elke keer paar seconde terug.. en als ik ...
Bij mij is het echt een continue pijn als ik 1 been op til om bvb te lopen, niet komend en gaand… Lijkt me dat indalingsweeën meer random en van kortere duur zouden zijn. Maar ik weet t ook niet verder :/
Heb nu toevallig iemand die misschien toch nog ergens een buikband heeft liggen. Dus hoop dat ik die lenen kan en hopelijk helpt dat dan wat.

3 jaar geleden
Reactie op Proudmomtobe
Bij mij is het echt een continue pijn als ik 1 been op til om bvb te lopen, ...
https://www.oudersvannu.nl/zwanger/zwangerschapssymptomen/pijn-lies-tijdens-zwangerschap/
Ik heb dit ook gehad, een bekkenfysio kan je echt helpen :)

3 jaar geleden
Reactie op Proudmomtobe
Bij mij is het echt een continue pijn als ik 1 been op til om bvb te lopen, ...
dan denk ik dat het je bekken zijn heb ik maar even last van gehad moet je bellen maar helaas zijn ze bij mij te druk en sta ik op een wachtlijst Zucht.... vooral rust aan doen en oefeningen opzoeken op internet

3 jaar geleden
Reactie op Longstoryshort
ja klopt maar bij mij hebben ze het veelste druk dus kan ik niet terecht terwijl ze zwangere voorlaten gaan kom ik eralsnog niet tussen en ben nu 37w

3 jaar geleden
Reactie op JJ-88
Ik heb een buikband kunnen lenen bij de fysio en dat heeft goed geholpen. B ...
top dankjewel

3 jaar geleden
Reactie op Longstoryshort
Ja dat klinkt inderdaad hetzelfde! Thanx!

3 jaar geleden
Nou bizar, na 1,5 week met mega pijn te hebben rond ‘gelopen’, is alle pijn sinds gister ochtend van het een op andere moment totaal verdwenen!! Hoe dan?! Snap er niks van, maar mij hoor je niet meer klagen 🙈 Zo hou ik het nog wel even vol 💪🏼