5 Reacties

5 maanden geleden

Mijn meisje moest toen ook bloedprikken toen zij ongeveer 10 maanden was ivm haar pinda allergie, toen hebben zd via haar vinger gedaan.

5 maanden geleden

Bij mij zeiden ze ook dat ze geen bloed prikken bij kleintjes. Waar de grens van klein dan ligt, weet ik niet. 2 jaar is natuurlijk al weer wat ouder... Mijn zoontje moet eind dit jaar weer provocatie test voor z'n pinda allergie. Daaraan vooraf een paar weken eerder een huid test

5 maanden geleden

Mijn zoontje is met net 1 jaar voor bloed prikken geweest om te kijken hoe zijn afweer was, hij was heel vaak ziek & tig oorontstekingen. Dat was echt in de houdgreep terwijl de ander snel ging bloedprikken, héél zielig, zou het niet snel weer doen maar het was echt even nodig helaas 🥹 bij ons werd het dus wel gedaan..

5 maanden geleden

Reactie op Yv92

Mijn zoontje is met net 1 jaar voor bloed prikken geweest om te kijken hoe ...
Ah ja wat heftig! Ik moet er ook echt niet aan denken. Ik heb echt een trauma na de eerste keer met een provocatie. Maar er staat ook op de site dat die uitslagen vaak vals positief zijn dus dat vind ik ook raar

4 maanden geleden

Wij hebben met 5 maanden bloed geprikt voor allergieën, dat ging toen nog met de hielprik en met 1,5 jaar ook weer en toen ging het wel gewoon uit de elleboogplooi. Was wel even zielig maar hij was het ook zo weer vergeten.. Het levert ons iedere keer weer waardevolle informatie op waardoor we het toch doen.