19 Reacties

4 jaar geleden

Je hebt ook goedkopere inbakerdoeken . Je weet nog niet of je kind dit fijn vind en nodig heeft. Ik zou t nog niet doen

4 jaar geleden

Hier heel veel aan puckababy gehad. M’n dochter wurmde zich echt uit het gewone inbakeren. En hiermee sliep ze echt heel goed. Ze zijn niet super goedkoop maar wel zijn geld waard.

4 jaar geleden

De meeste mensen zijn er lyrisch over. Maar bij mijn eerste moest er niks van hebben in de winter te dik. Veelste groot ook nog in het begin dus altijd gedoe met de mouwen omslaan want dat ging gewoon niet lekker bij ons. Wel goede service want je kan een buikband bij ze aanvragen zodat de slaapzak beter op zn plek blijft. Uiteindelijk voor ons een duurkoop dus, want gebruik m niet en gebruik nu een goedkope van Kruidvat of Hema. En daar doen ze ook heel lang mee. Dus of je het geld eruit haalt met een puckababy vind ik niet kloppen. Want je moet er toch meerdere hebben aangezien ze ook gewassen moet worden. Heb overigens nooit de Piep gehad hoor.

4 jaar geleden

Heb een puckababy geprobeerd maar m'n dochter vond het helemaal niks. Ze had veel te veel ruimte erin en had meer baat bij een goedkopere inbakerdoek. En daarbij heeft niet ieder kindje behoefte aan inbakeren. Dus zou eerst afwachten of dat nodig zou zijn.

4 jaar geleden

Wij hebben het niet nodig gehad. Kijk evt op vinted, hele goede 2e hands nog goedkoper als de aanbieding.

4 jaar geleden

Voor mijn dochter zowel de puckababy piep, als mini en nu de grotere variant gebruikt. Super tevreden mee! Ons nieuw baby’tje krijgt ook zeker weer puckababy’s aan!

4 jaar geleden

M'n zoontje had heel erg veel baat bij de piep en de mini. Echter wacht ik voor ons volgende kindje met aanschaffen, omdat ik niet weet of hij/zij het nodig gaat hebben. Ons zoontje sloeg zichzelf steeds wakker, vandaar dat wij er toen voor gekozen hebben. Ik heb ze toen tweedehands gekocht, die waren nog heel netjes

4 jaar geleden

Mijn zoontje heb ik nooit hoeven inbakeren. Ik zou ook even afwachten tot de baby er is en of hij/zij het nodig heeft. Zonde van het geld als het ongebruikt in de kast blijft liggen, en anders heb je het snel genoeg alsnog gekocht

4 jaar geleden

Ik zou wachten, er zijn ook veel andere merken met goede producten. Hier fan van het inbakersysteem van Fedde en Kees..

4 jaar geleden

Hier ook nooit nodig gehad.

4 jaar geleden

Ik vond het een geweldige slaapzak, maar kijk zeker eerst even op Vinted o.i.d. Scheelt zoveel geld.

4 jaar geleden

Ik had het met mijn vorige kind. Echt geweldig. Tot 1,5 jaar gebruikt.

4 jaar geleden

Had hem ook gekocht voor m'n eerste, uiteindelijk niet echt gebruikt. Gebruiken nu de 4 seizoensslaapzakken van Jollein, vinden we prettiger werken!

4 jaar geleden

En rond black friday hebben ze dus ook al 2 jaar een grote sale gehad. Misschien dat je die nog kan afwachten?

4 jaar geleden

Puck a baby heeft heeeel veel goed voor ons gedaan bij eerste kindje dus zeker een aanrader!! Heb allebei de verschillende slaapzakjes gehad echt top heb ze gelukkig bewaard op zolder

4 jaar geleden

Wij hebben de 4 season sinds hij onze zoon half jaar is in gebruik. Hij is nu ruim 2 en ze zijn nog hartstikke goed. We hopen dat hij er nog een half jaar in kan en we bewaren ze zeker voor de 2e. We gaan straks ook voor de piep of de mini… heerlijke slaapzakken! Top kwaliteit!

4 jaar geleden

Heb ze allemaal gehad en super fijne slaapzakken! Echte aanraders! Voor onze kleine gaan we ze natuurlijk hergebruiken maar zit wel te kijken om evt een extra 4seasons te kopen. Hebben veel merken gehad maar puckababy blijft de beste! Wel is het zo dat ieder kind anders is en die van ons moest echt ingebakerd worden als baby om goed te kunnen slapen. Er zijn ook baby's die dit niet hoeven dus dat blijft wel een gok

4 jaar geleden

Ik kon mij ineens weer herinneren waarom ik de 4 season wel gekocht heb en de piep niet. De slaapzak is gemaakt van polyester en ik wilde het eerste half jaar enkel katoen ivm kans op wiegendood enzo. Ik weet niet zo goed wat ik bij de 2e ga doen.

4 jaar geleden

Reactie op Vdvsm

En rond black friday hebben ze dus ook al 2 jaar een grote sale gehad. Miss ...
Oohjaah dat is een goede😊