7 Reacties
4 maanden geleden
Is het de middel vinger? Vind 't op basis van deze foto niet zo zorgwekkend maar snap je zorgen als 't niet geneest.
4 maanden geleden
Wij hebben een soort gelijk iets gehad met onze jongste dochter. Zelfs mee naar de kinderarts en plastic chirurg in het ziekenhuis geweest ivm een vervormde nagel. Lang verhaal, zal ik je niet mee vermoeien.
Maar de tip die bij ons echt gewerkt heeft: tweemaal daags weken in lauwwarm water met een flinke scheut keukenzout. Gewoon in een bekertje doen, wij deden macaroni onderin zodat ze wat te grabbelen had. Daardoor werkte het perfect. Flink lang mee doorgaan (bij ons 4 weken!). Ook als je denkt dat het over is, nog even volhouden.
Dit alles heeft alles opgelost, terwijl ze ook al antibiotica zalf en antibiotica drankje had gehad!
4 maanden geleden
Reactie op Luna-87
Wij hebben een soort gelijk iets gehad met onze jongste dochter. Zelfs mee ...
Wat naar, wat fijn dat het nu goed gaat met je dochter. Ahh bedankt voor de tip, ga ik gelijk morgen mee beginnen. Hoelang moet het vingertje in het water blijven?
4 maanden geleden
Reactie op smollpingu
Is het de middel vinger? Vind 't op basis van deze foto niet zo zorgwekkend ...
Middelvinger idd! Normaal gesproken zou het mij niet eens opvallen. Maar omdat het een verspreide ontsteking was maak ik me enorm veel zorgen.
4 maanden geleden
Vind je het in het echt meer rood of bruinig? Lijkt ze er nog last van te hebben? Want als er langere tijd een ontsteking is geweest kan je huid daar op reageren door of bleek te worden of juist donkerder (post-inflammatoire hyperpigmentatie). De ontsteking is dan al weg maar die verkleuring kan echt lang duren voor het weer normaal is.
4 maanden geleden
Reactie op CHMB
Vind je het in het echt meer rood of bruinig? Lijkt ze er nog last van te h ...
Naar mijn idee wel rood. Maar goed om te weten! Ik wist niet dat het ook na een genezing rood kon blijven.