25 Reacties

vorig jaar

Deze hebben we, maar die werkt dus niet. 🤭

vorig jaar

Wij hebben een regenbroek van de Lidl. https://www.lidl.nl/p/lupilu-kinderregenbroek/p100365681 Maar dat is bijna hetzelfde.. ik snap denk ik niet zo goed je vraag.

vorig jaar

Wij hebben een buiten-speel-pak van Ielms. Mega blij mee. Wind en water dicht en ze hoeven dus geen jas eronder. Ze hebben ze ook bij de hema alleen die naden zjjn niet getaped dus bij de naden lekt het alsnog en dan is de prijs bijna gelijk aan die van Ielms (ik raad aan in de uitverkoop te kijken of op marktplaats)

vorig jaar

Reactie op EVos

Wij hebben een regenbroek van de Lidl. https://www.lidl.nl/p/lupilu-kinderr ...
Ik zoek iets waar hij wel mee door een plas kan kruipen en dan droog blijft. 😅 Met de broek die we nu hebben is zijn broek er onder meteen doorweekt… Ik zag inderdaad de regenbroek net van de Lidl! Dat is wel wat dus?

vorig jaar

Reactie op survivalguide

Wij hebben een buiten-speel-pak van Ielms. Mega blij mee. Wind en water dic ...
Ja zag veel in de uitverkoop nu, fijn. Oh echt geen jas er onder? Ook niet in de winter?

vorig jaar

Reactie op Bo29

Ja zag veel in de uitverkoop nu, fijn. Oh echt geen jas er onder? Ook niet ...
Ze hebben altijd sale hoor, dus maak je niet druk om tijd. Wij gebruiken al 2,5 jaar IELM en zijn zeer tevreden.

vorig jaar

Wij ook voor beide kids (2,5 en 1) één ielm pak en onwijs tevreden. We spuiten de pakken wel in met water afstotende spray ( dat je normaal op schoenen spuit)

vorig jaar

Wij hebben ook een ielm pak en zijn daar erg tevreden over. Laatst was ze tijdens het lopen met haar loopkar buiten ook even lekker door een plas gekropen en ze was helemaal droog. Ik heb die van ons in de sale gekocht, maar er zijn volgens mij altijd pakken in de sale. Scheelt veel geld!

vorig jaar

Wij hebben voor beide kids IELM pakken. Laatst waren ze echt enorm door de plassen aan t rollen geweest en bij de oudste (die er echt lang uit had in gelegen) was alleen de streep achter de rits wat nat geworden.

vorig jaar

Hier een ducksday regenpak. Komt echt niets doorheen!

vorig jaar

Bedankt! Ik ga een IELM uitzoeken! ☔️

vorig jaar

Ik ga nu een skipak van de Lidl (Lupilu) uitproberen.

vorig jaar

Je kan op amazon normaal regenbroeken kopen. Die zijn niet duur en zien eruit als een ski broek. Super handig! Er bestaan ook volledig waterdichte overals

vorig jaar

Vraagje voor de mensen die een IELM pak hebben: vallen deze groot of juist klein? Zit een beetje te tobben met de maat

vorig jaar

Reactie op noma14

Vraagje voor de mensen die een IELM pak hebben: vallen deze groot of juist ...
Groot is mijn ervaring. Maar je kan wel makkelijk omslaan.

vorig jaar

Reactie op AMEKP

Groot is mijn ervaring. Maar je kan wel makkelijk omslaan.
Top! Dankjewel☺️

vorig jaar

Reactie op noma14

Vraagje voor de mensen die een IELM pak hebben: vallen deze groot of juist ...
Groot! Maar er zitten van die windstopper cuffs op van stof en die kan je gemakkelijk omslaan. Ik heb een maat 92 gekocht toen mijn kleine 15 maanden was, inmiddels is hij 25 maanden en past hij hem niet meer. Ze groeien zo snel dat je hem beter wat aan de ruime kant kan kopen

vorig jaar

Reactie op survivalguide

Groot! Maar er zitten van die windstopper cuffs op van stof en die kan je g ...
Fijn! Dankje voor je reactie! Heb nu ook 92 besteld hij is nu bijna 15 maanden dus dat komt dan goed uit haha. Ik dacht dan sla ik hem idd nu om en dan hopelijk past die hem nog een lange tijd!

vorig jaar

Reactie op noma14

Fijn! Dankje voor je reactie! Heb nu ook 92 besteld hij is nu bijna 15 maan ...
Ik heb een 86 besteld, komt van de week binnen. Hij zit nu in 80 en dacht dan zal ie deze nog wel passen toch tot de zomer?🤭🤭

vorig jaar

Reactie op Bo29

Ik heb een 86 besteld, komt van de week binnen. Hij zit nu in 80 en dacht d ...
Gok het wel! Valt lekker ruim!