25 Reacties

vorig jaar
Wij hebben een regenbroek van de Lidl. https://www.lidl.nl/p/lupilu-kinderregenbroek/p100365681
Maar dat is bijna hetzelfde.. ik snap denk ik niet zo goed je vraag.

vorig jaar
Wij hebben een buiten-speel-pak van Ielms. Mega blij mee. Wind en water dicht en ze hoeven dus geen jas eronder. Ze hebben ze ook bij de hema alleen die naden zjjn niet getaped dus bij de naden lekt het alsnog en dan is de prijs bijna gelijk aan die van Ielms (ik raad aan in de uitverkoop te kijken of op marktplaats)

vorig jaar
Reactie op EVos
Wij hebben een regenbroek van de Lidl. https://www.lidl.nl/p/lupilu-kinderr ...
Ik zoek iets waar hij wel mee door een plas kan kruipen en dan droog blijft. 😅 Met de broek die we nu hebben is zijn broek er onder meteen doorweekt…
Ik zag inderdaad de regenbroek net van de Lidl! Dat is wel wat dus?

vorig jaar
Reactie op Bo29
Ja zag veel in de uitverkoop nu, fijn. Oh echt geen jas er onder? Ook niet ...
Ze hebben altijd sale hoor, dus maak je niet druk om tijd.
Wij gebruiken al 2,5 jaar IELM en zijn zeer tevreden.

vorig jaar
Wij hebben ook een ielm pak en zijn daar erg tevreden over. Laatst was ze tijdens het lopen met haar loopkar buiten ook even lekker door een plas gekropen en ze was helemaal droog. Ik heb die van ons in de sale gekocht, maar er zijn volgens mij altijd pakken in de sale. Scheelt veel geld!

vorig jaar
Reactie op noma14
Vraagje voor de mensen die een IELM pak hebben: vallen deze groot of juist ...
Groot! Maar er zitten van die windstopper cuffs op van stof en die kan je gemakkelijk omslaan. Ik heb een maat 92 gekocht toen mijn kleine 15 maanden was, inmiddels is hij 25 maanden en past hij hem niet meer. Ze groeien zo snel dat je hem beter wat aan de ruime kant kan kopen

vorig jaar
Reactie op survivalguide
Groot! Maar er zitten van die windstopper cuffs op van stof en die kan je g ...
Fijn! Dankje voor je reactie! Heb nu ook 92 besteld hij is nu bijna 15 maanden dus dat komt dan goed uit haha. Ik dacht dan sla ik hem idd nu om en dan hopelijk past die hem nog een lange tijd!