12 Reacties

3 jaar geleden

Niet meer met doekjes doen. Washandjes gebruiken. Sudo doet zeer op open billen. Ik zou huisarts vragen voor zalf!

3 jaar geleden

Bij ons werkt weleda billenzalf het beste. Na de vochtige doekjes, droogdeppen met hydrofiel

3 jaar geleden

Dr. Swaab zinkolie!! Echt topspul, ze zalf verzorgt en door de olie wordt er een soort beschermlaagje gevormd zodat het beschermt tegen nieuwe ontlasting. Ze verkopen het hier bij etos en kruidvat.

3 jaar geleden

Vooral geen sudo gebruiken heb ik gehoord. Ik gebruik zelf naïf diaper cream

3 jaar geleden

Wij gebruiken water wipes of de pampers aqua pure doekjes. Altijd droog deppen met een tissue en even laten drogen aan de lucht. Dan smeren wij een heel dun laagje mustela billen crème, wij deppen dat op haar huid en goed laten drogen. Ze heeft tot nu toe nog nooit rode billetjes gehad. Elke 2 uur een nieuwe pamper en bij elke wissel steeds goed laten drogen.

3 jaar geleden

Ik gebruik doekjes maar daarna was ik haar billetjes direct met een washandje en wat amandelolie

3 jaar geleden

Aan de lucht drogen en als het niet open is met maïzena en wij zelf gebruiken al jaren weleda calendula billenzalf

3 jaar geleden

Mijn oudste had de roodste billen in harmonie pampers. Alle zalfjes getest niets hielp. Uiteindelijk naar baby dry geswitcht. Binnen de week waren haar billen veel beter!

3 jaar geleden

Bedankt allemaal voor de tips!! Ik ga ermee aan de slag

3 jaar geleden

Als ze uitslag heeft zou ik het met water wipes afvegen ivm de pijn. Daarna goed droog maken met een droog washandje en dan zink olie of zalf opsmeren

3 jaar geleden

Reactie op MamaBamboe

Dr. Swaab zinkolie!! Echt topspul, ze zalf verzorgt en door de olie wordt e ...
Op deze olie doel ik ook! Gebruiken het voor beide kids. Echt ideaal

3 jaar geleden

Je kan gewoon zinxocide crème bij de apotheek vrij kopen en dat werkt echt het beste. En ohja af en toe even luier af en de lucht doet wonderen. Bij ons met die luiers vaak luieruitslag. Baby dry pampers werken hier het beste!