Korte mouw kan ook prima. Is wel afhankelijk van je kindje vind ik. Het ene kindje heeft het sneller koud dan het andere kindje. Ik trek liever een extra vestje aan of een warmere trui dan een lange mouwen romper. Ik vind die zo onhandig i.c.m. een longsleeve.
Wij hebben vooral mouwloze rompers en gebruiken dan een wollen longsleeve en een vestje voor overdag. s Nachts gaat hier wel regelmatig een romper met lange mouwen aan + boxpakje + slaapzak, want ik heb gemerkt dat het anders voor hem toch een beetje te fris is.
Ik heb een paar met lange mouw voor onder een jurkje die de kleine meid dan aankrijgt met een maliot en een vestje. Verder alleen zonder of korte mouw.
Ik heb geen rompers met lange mouwen🙈
Gewoon korte mauwen en pyama en slaapzak doen we hier.
De verwarming staat wel op 21 of 22 ivm een 3weken oude meid, dus hebben de verwarming bij de tweeling ook open gezet zodat de 3kinderen allemaal bijna hetzelfde aangekleed worden en dezelfde warmte hebben
Wij hebben allebei. Mouwloze of korte mouwen romper met daaroverheen boxpakje/longsleeve/vestje. Lange mouwen romper alleen icm een broekje. Hij houdt hiermee een goede temp.
Mijn vroedvrouw zei dat korte perfect mag. Als we buiten gaan wel lange aandoen. Hier spant het zo hard soms onder de kleertjes (langr mouw) dat zijn handjes al paar x opeens enorm paars worden omdat het afknelt. We zien het dan wel op tijd, maar vond het toch wel eng. Dus nu gebruiken we korte mouwtjes en knelt het niet af ☺️
Ik heb heel veel lange mouw gekocht maar vervloek die dingen nu echt. Kleren eroverheen doen is echt een drama. Heb dus alsnog korte mouw ingeslagen. Gelukkig heeft ons dochtertje geen moeite om zichzelf op temperatuur te houden.
Als we naar buiten gaan verwarmen we de wagen voor, dikke jas en extra deken. Dan red ze het ook prima met een romper met korte mouw
Ik heb nooit geen problemen gehad met aantrekken van kleding boven een romper met lange mouwen. Tenminste; met 1-delige pakjes erboven aan.
Truien en t-shirts vond ik wel een hel.