13 Reacties

6 maanden geleden

Volg!

6 maanden geleden

Wij hebben kipling, want hoge wreef en breed voetje. Ik zou naar een speciaalzaak gaan om te passen en advies te krijgen😊

6 maanden geleden

Ik zou sandalen van Shoesme aanraden.

6 maanden geleden

Reactie op Lara2001

Die heb ik ook idd, zijn top!!

6 maanden geleden

Salt water sandals, Shoesme, Clic!, Jochie en Freaks, Ton & Ton, Develab. Er zijn best veel merken die ook leren sandalen verkopen. Ik zou naar een kinderschoenen winkel gaan en daar passen. Sandalen met een dichte neus zijn praktischer is mijn ervaring.

6 maanden geleden

Develab zijn top!!

6 maanden geleden

Geox heeft ook goede sandalen. Ik zou naar een schoenenwinkel gaan en passen welke het beste zijn en lopen

6 maanden geleden

Donsje Amsterdam, super zacht ook!

5 maanden geleden

Reactie op Lara2001

En welke heb je dan? Heb je een foto?

5 maanden geleden

Hebben jullie foto’s van welke sandalen jullie hebben en welke goed bevallen? Licht gewicht en leer en goede ondersteuning voor de voetjes.

5 maanden geleden

Wij hebben shoesme en naturino. We zijn wel in de winkel gaan passen. Online toch lastig voor die kleintjes vind ik.

5 maanden geleden

Reactie op jibe

Hebben jullie foto’s van welke sandalen jullie hebben en welke goed bevalle ...
Deze had ik bij m’n eerste dochtertje, bevielen super goed! Maar weet niet welke maat en wat voor zooltje je kindje nu nodig heeft. Je moet je er even in verdiepen op de website van Shoesme. Als hij/zij net loopt heb je nog een iets flexibeler zooltje nodig.

5 maanden geleden

Wij hebben deze van Superfit, ook van leer. Vonden het fijn dat ze een dichte neus hebben voor het buitenspelen. En bij koud weer kan er eventueel ook een sokje in gedragen worden.