13 Reacties

2 jaar geleden

Je moet kijken als er op de fles een tekening voor flesvoeding staat, de flessen van de aldi vroeger met roze dop en nu wit (1,5 liter) zijn heel goed tegen krampjes ofwel Evian water

2 jaar geleden

Reactie op Henckie

Je moet kijken als er op de fles een tekening voor flesvoeding staat, de fl ...
Gekeken, staat er inderdaad niet op dus gok het dan maar niet

2 jaar geleden

Wij gebruiken nu ook de Saskia flessen van de Lidl, voorheen Bar Le Duc (vanwege kalk in kraanwater en darmkrampjes idd). Merken geen verschil dus Wij zijn er tevreden over:)

2 jaar geleden

Helpt het echt om over te stappen naar water uit een fles voor de voeding? Ik dacht namelijk dat wij in Nederland al heel goed water hebben. Of ligt dit er weer aan waar je in Nederland woont?

2 jaar geleden

Helpt het echt om over te stappen naar water uit een fles voor de voeding? ...
Daar kan ik niet mee helpen, ik woon namelijk in België 😊 maar je hebt in de Lidl ook Saskia water wat wel geschikt is voor babyvoeding, het helpt wel tegen krampjes om bepaalde soorten water te geven. In het water zitten bepaalde stoffen die helpen bij de stoelgang

2 jaar geleden

Geen idee, ik lees het soms dat ouders dit doen, wij gebruiken op heden ook gewoon kraanwater hoor (Gelderland) dus wel het beste water ;) maar ivm de velen krampjes nog dacht ik misschien een idee..

2 jaar geleden

Wij gebruiken altijd Barleduc, meer omdat we dat vanaf het begin hebben gedaan ivm krampjes en het water zelf ook lekker vinden 😅

2 jaar geleden

Het hangt er vanaf hoeveel kalk er in je water zit. Wij hebben hier heel hard water dus heb bij m’n oudste ook bronwater gebruikt, inmiddels hebben we een waterontharder

2 jaar geleden

Inderdaad even op de waterflessen kijken of het geschil is voor babyvoeding. Het moet mineraalarm water zijn

2 jaar geleden

Waarschijnlijk zullen ouders die verschil merken zeggen van wel. Maar kraanwater is, ook als het hard water is, gezonder dan flessenwater.

2 jaar geleden

Ik gebruik gewoon gekookt water om dus niet in de weer te gaan met flesjes. Dochter heeft 1 weekje last gehad van krampjes toen ik water gebruikte waar een filter op de kraan stond. Sinds ik op gekookt water ben overgestapt helemaal geen problemen meer. Af en toe als ik te weinig heb haal ik een flesje Spa blauw.

2 jaar geleden

Ik gebruik gekookt water en dan met bar le duc.. sinds ik zwanger was vorig jarig vond (vind) ik de kraanwater niet meer lekker😅 dus voor de baby voeding gebruikt ik dat ook nog