15 Reacties

2 jaar geleden

Ik doe m’n dochtertje schoentjes aan als we naar buiten gaan, zodat ze geen koude voetjes krijgt en omdat ik het leuk vind staan 🙈. Ze draagt nu vans en Nikes

2 jaar geleden

Hier schoentjes van Shoesme voor buiten, omdat hij loopt. Binnen gewoon lekker op blote voetjes. 😊

2 jaar geleden

Hier loopt hij nog niet los maar wel veel aan de hand, achter de wagen enz. Tot nu toe doen we hem slofjes aan maar die gaan helemaal kapot op straat. Wij gaan schoentjes van Schoesme aanschaffen en via vinted All Stars. Die hebben ook een soepele zool. Die slofjes zijn misschien wel ‘soepel’ maar hij glijdt er ook door uit, dus ook niet ideaal voor het leren lopen. Thuis loopt hij op z’n sokken of blote voeten (aan de hand/loopwagen).

2 jaar geleden

Wij hebben de leren schoentjes van ….(weet niet welk merk) bij scapino. Heel soepel. Buiten eerst vooral omdat ze anders haar sokken uittrekt en nu kan ze ook echt los lopen is het sowieso nodig. Ik wil nog wel van die slipstop waterschoentjes en dan ook gewoon binnen gebruiken, ideaal en leuke kleuren en printjes

2 jaar geleden

Voor buiten hebben wij shoesme om mee te lopen/spelen. En als we op stap gaan doe ik zijn vans aan.

2 jaar geleden

Die van ons loopt al zelfstandig deze week zijn eerste schoentjes aa gekocht. Zelf ervoor gekozen om naar een kinderschoenen winkel te gaan voor wat advies waar op te letten en de goede maat mee te laten kijken. Nu weet ik ook goed waar ik de volgende keer goed op moet letten. Een leuk paar van Naturino gekocht, goede soepele zool die ook nog beetje doorloopt.

2 jaar geleden

Wij hebben barefoot schoenen (behoorlijk prijzig!) want hij accepteerde niets anders... Ik heb sokken met doorlopende siliconen onderkant geprobeerd, ik heb 5 paar schoenen van verschillende merken en materialen en stevigheden geprobeerd... Hij vond het allemaal niets. Tot we deze kochten: https://www.wildling.shoes/products/roscida-c

2 jaar geleden

Het merk Biomecanics vind ik goed. Heb meerdere hier geprobeerd. Toen uiteindelijk dit Spaanse merk aangeschaft.

2 jaar geleden

Thanks voor de reactie allemaal! Dan denk ik dat ik ook schoenen ga kopen. Had shoesme schoenen in gedachte. Onze zoon doet binnen wel lopen maar nog niet los. Buiten uiteraard ook al. Maar lijkt mij vooral ook koud in de winter dadelijk zonder schoenen en alleen maar sokken

2 jaar geleden

Shoesme!! Echt geen schoenen met harde zool aantrekken niet goed voor de afwikkeling..

2 jaar geleden

Reactie op Tamara2022

Shoesme!! Echt geen schoenen met harde zool aantrekken niet goed voor de af ...
Shoesme staat er juist om bekend dat ze een flexibele zool hebben. Of begrijp ik je berichtje verkeerd?

2 jaar geleden

Reactie op Puk131022

Shoesme staat er juist om bekend dat ze een flexibele zool hebben. Of begri ...
Haha ja precies! Wij hebben shoesme :) ik bedoel die leuke sneakers hebben vaak een hele dikke harde zool wat niet geschikt is voor de eerste stapjes….

2 jaar geleden

Reactie op Tamara2022

Haha ja precies! Wij hebben shoesme :) ik bedoel die leuke sneakers hebben ...
Nee precies! Ik ga morgen eventjes passen en schoenen kopen. Heb er zin in 😬

2 jaar geleden

Wij hebben schoenen van bisgaard. Aangeschaft bij een kinderschoenen speciaalzaak. Zijn wel aan de prijs maar liever dat ze goed leert lopen en goede kwaliteit heeft dan dat ze het verkeerd aanleert of haar voeten daardoor niet goed ontwikkelen. Ze loopt al een tijdje langs meubels, aan de hand en achter de loopkar dus toen ze dat meer begon te doen hebben wij deze aangeschaft. Nu loopt ze sinds een aantal weekjes ook wel wat stapjes los (puur binnen). Als we thuis zijn loopt ze op sokken met antislip of blote voetjes. Dit is ook geadviseerd omdat ze dan goed leren afwikkelen en voelen wat ze doen.

2 jaar geleden

Vandaag toevallig de eerste schoentjes voor onze dochter gekocht, Vans met giga veel glitter, kon ze níét laten staan 🙈 ze zet nu steeds wat vaker stapjes los, en idd voor buiten wel fijn en scheelt sokken wassen en sokken die kwijt raken. Heb voor ons zoontje ook allerlei té leuke schoenen gekocht destijds, en ons goed laten voorlichten met hoe en wat. Het belangrijkste is dat de neus van de schoen niet te smal is, en dat je de zool helemaal dubbel kunt vouwen. Dan schijnen ze goed te zijn, dus daar let ik altijd goed op. Bij ‘goedkopere’ winkelketen vaak genoeg schoenen vast gehad die je niet dubbel kunt vouwen, zoals dr. Martens look a likes, dus die koop ik dan echt niet.