9 Reacties

2 jaar geleden

Regenlaarzen!

2 jaar geleden

Wij hadden regenlaarzen van de scapino maar die zijn heel smal, voor mijn zoontje dus geen succes. Zijn nu ook op zoek naar goede regenlaarzen dus ik lees mee!

2 jaar geleden

Regenlaarzen!
Heb je een specifiek merk wat je aanraad?😊

2 jaar geleden

Reactie op TPA

Heb je een specifiek merk wat je aanraad?😊
Wij hebben nu nog hele simpele van de hema. Die blijven goed zitten maar zijn best stug. Volgend maatje gaan we voor Bergstein. Die zijn soepel, gevoerd en evt ook met touwtjes te krijgen. Zijn wel prijzig maar goed te vinden via Vinted bv. Ik weet dat Enfant ook heel geliefd is, zelf geen ervaring mee

2 jaar geleden

Wij hebben nu nog hele simpele van de hema. Die blijven goed zitten maar zi ...
Thnks! Zal ze ff bekijken

2 jaar geleden

Wij hebben nu nog hele simpele van de hema. Die blijven goed zitten maar zi ...
Nou tegen alle verwachtingen in heb ik net toch Enfant laarsjes aangeschaft ipv Bergstein. In de Bergstein ging ze sloffen, die zijn dus té soepel voor haar. Enfant liep ze perfect in en zijn gevoerd met wol. Moraal van het verhaal: lekker passen

2 jaar geleden

Ik heb allerlei dure merken geprobeerd bij ons zoontje. Enfant, bergstein, viking, igor, noem maar op. Uiteindelijk de sneeuwboots van de Decathlon geworden. Daar liep hij uiteindelijk het beste op..

2 jaar geleden

Wij zijn inmiddels naar een kinderschoenenwinkel geweest. Bergstein, Enfant en Viking zaten allemaal voor geen meter. Lopen ging niet, zo zielig🥲 Uiteindelijk zijn we voor gevoerde Timberland-achtige schoenen gegaan en hebben we snowboots van de Lidl waar hij super op loopt!😁