14 Reacties

vorig jaar
Dank jullie voor de reacties, ik ga ze proberen en ga ook kijken naar het merk Shoesme.

vorig jaar
Wij hebben de schoenen gekocht voor onze zoon, en hij loopt er prima op.
Voordeel is dat de zool lekker flexibel is, wat echt noodzakelijk is om goed te leren lopen. Dat hebben helaas niet alle schoenen voor deze leeftijd.

vorig jaar
Wij hebben de schoenen gekocht voor onze zoon, en hij loopt er prima op.
V ...
Inderdaad was ik op zoek naar schoenen met de flexibele zool en in een kleine maat.
Ze heeft echt nog kleine voetjes en dan hebben de schoentjes vaak een zachte zool wat natuurlijk met dit weer niet handig is. Tot nu toe binnen gaat het goed ze zijn ook niet te zwaar.

vorig jaar
Onze dochter heeft vrij smalle voetjes en zij loopt heel goed op de schoentjes met flexibele zool van de scapino. 😊

vorig jaar
Reactie op jolijnma
Geen tip voor schoenen maar oppassen met de maat: mijn zoontje had toen ik ...
Ja we hadden het laten op meten 19 was ruim en maat 20 echt te groot dus voor nu maat 19 genomen. Over een paar weken zal het wel een maatje groter moeten zijn

vorig jaar
Ik heb de babyschoentjes van het merk Keq. Dit is het eigen merk van Schuurman Schoenen. Ben er zeer tevreden over. Buigen goed, licht van gewicht, prima voor buiten en wat nattigheid en ze blijven tot nu toe erg mooi. Af en toe een doekje erover en we kunnen weer door.

vorig jaar
Ik heb vandaag ook nog de Nijntje regenlaarsjes van de Hema gekocht in maat 20 ze paste goed en ze kan er goed op lopen en het allerbelangrijkste mee in de plassen stampen ☔️