12 Reacties

3 jaar geleden

jaaa ik 🙋🏼‍♀️ ik vind ze echt super fijn en goedkoop en mooi ja soms heb je er gewoon bij zitten die klein of groot uitvallen maar meeste gevallen zitten ze perfect ik zorg dat ik ruim optijd de volgende maat in huis heb voor als die klein uitvalt kan die hem meteen aan doen en ik kijk ook altijd naar foto's

3 jaar geleden

Nooit besteld en zal ik ook nooit doen. Ondanks dat hun reclame voor babykleding heel aantrekkelijk is. Maar het is gewoon een feit hoe veel misbruik zij maken van hun mensen. Daarbij ook nog de vraag welke gifstoffen/verfbaden zij gebruiken...dikke no go dus.

3 jaar geleden

Als je goedkope kleding wilt, zou ik tweedehands gaan zoeken.

3 jaar geleden

Ik heb toevallig 2 dagen geleden besteld als ik ze binnen heb laat ik het weten hoe het bevalt!

3 jaar geleden

Nee ik wil die slechte branche niet ondersteunen en probeer duurzamere en ‘gezondere’ merken te kopen. Lukt dat niet, dan koop ik via Vinted (ook het liefst betere merken).

3 jaar geleden

Ik heb kleren gekregen van shein maar zou het zelf niet kopen. Zit veel kinderarbeid achter en ik geloof dat er veel toxische stoffen in zitten die niet goed zijn voor de baby (of jou 😉)

3 jaar geleden

Ik snap niet dat iemand daar nog bij besteld. Zo goedkoop kan kleding echt niet zijn, daar hangt dan een ander prijskaartje aan vast. Zoals anderen al gezegd hebben worden daar mensen voor uitgebuit, misbruikt en worden er dingen gedaan die enorm schadelijk zijn voor zowel mens als milieu. Ik vind dat mensen wel eens moeten beseffen waar ze geld aan geven.

3 jaar geleden

Ik zou het niet doen. Naast het feit dat de praktijken om zo goedkoop te produceren mensonterend zijn (onderbetaald op het randje van slavernij, kinderarbeid, enorm vervuilende stoffen voor het milieu en de mensen die voor hen werken), de rapporten over toxische en kankerverwekkende stoffen in de kleertjes maakt dat ik ze niet in de buurt van mijn kind zou willen, laat staan aan hun lijfje.

3 jaar geleden

Ik zou het niet doen. Naast het feit dat de praktijken om zo goedkoop te produceren mensonterend zijn (onderbetaald op het randje van slavernij, kinderarbeid, enorm vervuilende stoffen voor het milieu en de mensen die voor hen werken), de rapporten over toxische en kankerverwekkende stoffen in de kleertjes maakt dat ik ze niet in de buurt van mijn kind zou willen, laat staan aan hun lijfje.

3 jaar geleden

Ik doe het ook niet om eerder genoemde redenen. Ik zou eerder tweedehands kopen als je goedkoper uit wil zijn. Is ook duurzaam.

3 jaar geleden

Ik heb ooit 1 vestje daar besteld voor Mick zelf. Heel mooi baseball jasje. Verder zal ik niet voor hem daar bestellen. Ik bestelde er tijdens de zwangerschap wat kleding omdat ik in Nederland gewoon niet goed kon slagen. Ik had toen was basic shirtjes besteld die wat dikker waren en een jurk voor de bruiloft van mijn vader. Voor Mick bestel ik tegenwoordig alles op vinted. Ik verkoop daar best wat en van dat geld koop ik weer wat voor Mick of mijzelf. 😋

3 jaar geleden

De dingen die ik heb besteld zijn goed aangekomen. Voelen zacht aan en zijn zoals de foto’s. Als je daar besteld zou ik wel in de reacties kijken naar hoe het ‘echt’ eruit zien, mensen maken vaak wel foto’s. Maten zijn wel oké geloof ik heb ze nog niet aangetrokken. Ik heb een maatje groter besteld. Liever te groot dan te klein.