17 Reacties

15 dagen geleden

In ons geval een meid. Magnetisch tegels Namaak stapelstein Knutsel en tekenspullen Kleding Boekjes Puzzels Uitbreiding voor speelgoed wat er al is (denk aan duplo treinbaan oid) Verkleedkleding Poppenkleding Uitbreiding maileg muizen voor poppenhuis Klei en toebehoren Dat soort dingen

15 dagen geleden

Hier een meid; ouder broertje en dus ook schoentje zetten Voor in de schoen; - playmobil paardjes - stickers nijntje - stempelset - schleich paardje - Spelletje van Nijntje Sinterklaasavond; - Zoekboek met onze eigen hond (gezamelijk cadeau) - Little dutch tent Fairy Garden - Poppenhuisje met elfjes van Little Dutch - Schleich paardenstalletje Kerst; - beautycase Little Dutch - Dekbedovertrek Nijntje - Knuffelbeer verkleedset - Pop Little Dutch - Pannenset voor keukentje (action) - Puzzelset Nijntje - Poppetjes Sylvanian Family

14 dagen geleden

Reactie op lievekleinefrumm

Hier een meid; ouder broertje en dus ook schoentje zetten Voor in de schoe ...
Wow krijgt jou kindje dit allemaal ? Wat veel ☺️

14 dagen geleden

Die van mij krijgt stapstenen, een boek, een pyjama en een setje verkleedkleren. Haar oudere zus (bijna 4 jr.) krijgt ongeveer hetzelfde, alleen magnetische tegels ipv de stapstenen. Een combinatie van leuk en praktisch.

14 dagen geleden

En in de schoen krijgen ze Light-up cubes van go pals, het sinterklaasboek van charlotte dematons en anti-slip huissokken.

14 dagen geleden

Hier ook een meisje, ze krijgt: - knutselspullen/kleurboek - step - magnetische tegels - poppenkleertjes - theeset

13 dagen geleden

Dank voor de inspiratie. Kom er al een beetje verder mee. Zitten hele leuke cadeaus tussen

12 dagen geleden

Voor onze meid: Schoen cadeautjes: - Sint boekje van Woezel en Pip - stickers woezel en Pip Sinterklaas bij schoonouders; - woezel en Pip memo - stempels Nijntje Sinterklaas bij ons thuis; - vtech boekje: 100 woordjes - zwemvleugels - accessoires voor klei - kapperssetje little dutch

11 dagen geleden

Schoencadeautjes geef ik een boekje en puzzel. 6 december wil ik de little tikes oplegger kopen en een toettoet auto.

11 dagen geleden

Ik heb 2 jongens dus heb al heel veel wat we nog een keer kunnen gebruiken. Schoen cadeautje is een boekje van Bobbi met geluidjes en raamstickers kerst. Verder geven we een mini kerstboompje met versiering voor op zijn kamer, grote vloerpuzzel en een gezelschap spel.

10 dagen geleden

Wij doen niet aan schoen cadeautjes (gewoon een paar pepernoten werkt hier ook) We hebben op pakjes avond 1 praktisch kado (kleding) 1 "leuk" kado: zo'n krasboekje, of verf; niet ik nog halen en 1 gezamenlijk kado wat dan ook voor z'n zus is: een step.

9 dagen geleden

Voor onze zoon van 2: Schoencadeautjes: -Pietenmuts -Boekje van bobbi Sint bij opa: -Vtech boodschappenmand -Chocoladeletter Sint thuis: -Zoekboek met 'zaklamp' -Lotto -Motoriek map met ritsjes, knopen e.d.

7 dagen geleden

Niets. Ze is net 2 en snapt er toch niets van. Met kerst onder de boom wel wat. Volgend jaar ga ik wel aan sinterklaas doen.

7 dagen geleden

Ik heb de afgelopen maanden wat cadeautjes 'opgespaard', via vinted. Ze hebben de eerste keer beiden een (tweedehands) prentenboek gehad bij de schoen. Ik heb nog sint handpoppen (wel nieuw, hema) en (tweedehands) schleich diertjes op voorraad. Op pakjesavond geef ik deels dingen die toch al nodig waren en al in huis zijn: denk aan kleding en schoenen. Verder heb ik voor de jongste een bestuurbaar treintje (lidl) en voor de oudste dr bibber (op een tweedehands markt gescoord voor €1).

7 dagen geleden

Reactie op EchteRegenwoud572108

Niets. Ze is net 2 en snapt er toch niets van. Met kerst onder de boom wel ...
Onze dochter is in oktober 2 geworden en is weg van Sinterklaas! We hebben het sinterklaasjournaal gevolgd, zaterdag haar schoen gezet en zondag bij de intocht gaan kijken

6 dagen geleden

Ik vind de play doh klei sets met vormpjes erbij (te koop bij de action 🤣) echt super leuk! Heb nu de ijsco set gekocht en is een enorm succes 🥰

5 dagen geleden

Lalaboom activiteiten bord Skippy dier Geluiden boek en puzzel in 1