26 Reacties
7 maanden geleden
Ohh ik zat er vannacht helemaal doorheen. Elke nacht is ze zo’n 1,5 wakker, maar vannacht spande de kroon: 00:30 wakker en pas 3:30 weer in slaap! Elke keer als ik wegliep huilen, tussen ons in alleen maar onrustig. Niet te doen… vind deze regresse echt al veel te lang duren, breekt me helemaal op. Pfhoe..
7 maanden geleden
Reactie op Stempel
Ohh ik zat er vannacht helemaal doorheen. Elke nacht is ze zo’n 1,5 wakker, ...
Wauw. Precies ons verhaal van afgelopen nacht! 00:30 wakker en krijsen als we er niet waren. Waren we bij hem, was het goed. Bij ons in bed pakken helpt ook niet. Uiteindelijk maar in slaap geholpen....
7 maanden geleden
Reactie op Stempel
Hoelang heb je deze regressie? En blijf je op de kamer of neem je ze mee naar jullie bed
7 maanden geleden
Uren wakker hebben we nooit meegemaakt , wel dat zij 1 of 2x wakker snachts en meestal omdat zij haar speentje niet kan vinden🫣 als we komen en haar trotsen (max 5 minuten) dan valt zij weer in slaap.
Laatste keer laat ik haar gewoon bij ons slapen.. want zij slaapt gewoon lekker door tot sochtends.. ahh jaa, ik vind het helemaal geen probleem dat zij weer bij ons slaapt.. heerlijk vindt ik.. zolang zij maar lekker kan slapen vindt ik prima.. het is gewoon een fase.. straks wilt zij helemaal nuet meer net ons samen slapen😂 wilt niet meer met ons ergens heen.. dus ik geniet van alle fase's
7 maanden geleden
Reactie op Stempel
Ja, hier ook al een tijdje aan de gang. Sommige nachten gaan goed, andere zijn een hel. Hier nog een newborn erbij en soms wisselen ze elkaar af dat we blij zijn als we 2 uur slaap hebben 😞
Het is een fase het is een fase het is een fase 🙈
7 maanden geleden
Reactie op Puk131022
Het is weer feest. Weer krijsen als wij er niet zijn...
hoe gaan jullie er ...
Ja vind t ook lastig. We wachten maar tot ze in slaap is gevallen. En anders maar bij ons pakken in bed
6 maanden geleden
Bij ons is dit nu al 2 maanden aan de gang. S avonds niet zelfstandig willen slapen , bij slapend overleggen (als dit lukt) een paar uur slapen en vervolgens niet veder slapen in jaar eigen bedje. We hebben ons er maar aan overgegeven in de hoop dat ze snel weer normaal slaapt
6 maanden geleden
Reactie op Puk131022
Zijn ze bij jullie ook ineens heel vroeg wakker?
Jup.. sinds een paar dagen weer tussen 5 en half 6 🥲
6 maanden geleden
Reactie op Puk131022
Dramatisch! Hier dus ook.... hoe doe jij dat met het dutje?
Rekken, hij gaat er normaal gesproken tussen 12 en half 1 weer in maar dan vaak tussen half 12 en 12! En dan slaapt ie ook wel tussen de 2,5 en 3 uur.