10 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Mdr991
Slaapregressie kan tot 6 weken duren, dus kan heel goed. Maar volgens mij k ...
En wat zou ik daar evt aan kunnen doen
6 maanden geleden
Hier ook nog steeds.. voor m’n gevoel al jaren.. maar wat je zegt.. ook een week of 5/6..
wat een ellende hè?
6 maanden geleden
Kan best dat het nog gaande is of nachtangsten gaan opspelen. Vanaf maand of 18 gaan ze de dingen nog intenser verwerken en dat gebeurd meestal snachts helaas. Kan dus echt nog wel even duren. Weet dat mijn collega destijds met zijn tweeling van 1,5-2 echt maanden heeft lopen tobben om die meiden rustig te krijgen en in slaap te krijgen. Zij lagen zelfs op gegeven moment zelf op een matrasje op de grond tussen de ledikantjes in om beide meisjes een handje te geven en in slaap te laten vallen.
Hier van de week eerste keer snachts ontroostbare drama denk nachtangst/ dat ze eigenlijk nog half sliep maar leek wakker te zijn. Waarbij ook werkelijk niets hielp. Overige nachten haar even gelaten ipv kijken wat gaande was en toen sliep ze met 5 min weer in en rustig door. Waar de eerste keer (wij dachten ze wordt in paniek wakker dus kijken) enorme paniek en krijsen was voor ruim 1,5 uur.
6 maanden geleden
Wij kunnen sinds vorige week ons zoontje weer gewoon naar bed brengen en dat hij zelfstandig gaat slapen.
We zijn het weekend weg geweest en nu slaapt hij sinds maandag ook de nachten grotendeels weer door, mogelijk nog 1x begin van de nacht melden na nachtmerrie. Even wat warme melk en dan slaapt hij weer door. Wij zijn er nu wel een beetje uit maar heeft ook zeker 1.5 maand geduurd 🥲
6 maanden geleden
Reactie op Yv92
Wij kunnen sinds vorige week ons zoontje weer gewoon naar bed brengen en da ...
Is het zomaar over gegaan of hebben jullie iets gedaan
6 maanden geleden
Reactie op Ellen Kersten
Is het zomaar over gegaan of hebben jullie iets gedaan
Hij heeft alle nachten tot weekend weg tussen ons in geslapen, wij hebben geen strijd er van gemaakt snachts, hielden we anders niet vol. Wel altijd in eigen bedje eerst proberen, overdag ook gewoon in eigen bed en dat was ook in slaap wiegen. Op gegeven moment wees hij weer naar z’n bedje en wou hij gewoon zelf graag liggen, toen ging hij ook steeds gewoon slapen