10 Reacties

5 maanden geleden

Hoeveel dutjes doet ze overdag nog? En hoelang?

5 maanden geleden

Reactie op babyboy6-6

Hoeveel dutjes doet ze overdag nog? En hoelang?
1 dutje, meestal 2 uur maar ik ben nu bezig om hem in te korten, en uiteindelijk nog maar 1 uur te laten slapen ongeveer.

5 maanden geleden

Reactie op joyinaya

1 dutje, meestal 2 uur maar ik ben nu bezig om hem in te korten, en uiteind ...
En van hoelaat tot hoelaat slaapt ze nog? Misschien het dutje iets vervroegen en inkorten idd? Mijn dochtertje is precies t zelfde, maar huilt wel gelijk en blijft niet lief stil rustig in bed liggen tot ze slaapt. Ik probeer 5-6x haar terug in slaap te krijgen en als dat echt niet werkt neem ik haar gewoon mee naar beneden.. ik ga geen strijd voeren😅

5 maanden geleden

Reactie op babyboy6-6

En van hoelaat tot hoelaat slaapt ze nog? Misschien het dutje iets vervroeg ...
Ze heeft precies hetzelfde met het dutje. Is tussen 08.00-09.00 wakker en normaal bracht ik haar rond 11.00 weer naar bed als s om 08.00 wakker was, maar als ik dat nu doe is ze ook 2 uur aan het spelen en brabbelen tot ze slaapt. Dus ik breng haar nu dan ook vaak pas tussen 13.00-14.00 naar bed

5 maanden geleden

Ik haal ons zoontje nooit uit bed, als ie er eenmaal in ligt, tenzij het de volgende ochtend is. Hij gaat ook rond 20 uur naar bed en ook al ligt hij te kletsen dan laat ik hem. Trouwens niet helemaal waar, als ik ruik dat ie gepoept heeft, haal ik hem er eruit om te verschonen. Maar bij alleen huilen als ie niet ziek is, ook niet, want onze ervaring is dat ie dan echt niet meer gaat slapen.

5 maanden geleden

Reactie op smollpingu

Ik haal ons zoontje nooit uit bed, als ie er eenmaal in ligt, tenzij het de ...
Maar je gaat dus wel kijken? Als ik ga kijken en ze ziet mij dan gaat ze dus wel huilen als ik weer wegga. Als ik haar gwn laat brabbelen doet ze haar ding

5 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Maar je gaat dus wel kijken? Als ik ga kijken en ze ziet mij dan gaat ze du ...
Nee, ik ga niet kijken. Ik kijk op de babyfoon, maar ga z’n kamer niet binnen.

5 maanden geleden

Reactie op smollpingu

Nee, ik ga niet kijken. Ik kijk op de babyfoon, maar ga z’n kamer niet binn ...
Ohh ik dacht dat even, omdat je zei dat als je ruikt dat hij gepoept heeft hem eruit haalt

5 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Ohh ik dacht dat even, omdat je zei dat als je ruikt dat hij gepoept heeft ...
Ik kan dat soms op de gang al ruiken en dan haal ik hem eruit, ik ga niet naar binnen om te ruiken.

5 maanden geleden

Als mijn zoontje wel is kletst in bed dit gebeurd zelden. Meestal gelijk huilen. Dan laat ik hem lekker kletsen en ga ik niet kijken. Kletst lekker de dag van zich af wat al super knap is als ze dat kunnen. Zodra die huilt haal ik hem er wel uit, of ga er naast zitten tot die slaapt.