8 Reacties

7 maanden geleden

Wij hebben dit idd met in slaap vallen ook precies hetzelfde. Gelukkig slaapt ze wel door als ze eenmaal slaapt! (22 april 18 maanden) ze heeft dit sinds de klok een uur vooruit is gegaan😅

7 maanden geleden

Ja hier hetzelfde... van de afgelopen 5 nachten is het al 4 nachten raak. Zal te maken hebben met de 18 maanden slaapregressie denk ik?

7 maanden geleden

Wij hebben dit al sinds dat ze 4 maanden is, maar het ging wel beter (1 a 2x huilend wakker worden). Maar sinds 2 weken, manmanman, niet normaal, denk dat we de nachten er wel een keer of 6 uit moeten, als je denkt ze slaapt en je legt haar terug huilt ze weer, overdag kan ik haar niet meer wegleggen en zelfs tijdens haar middagdut wordt ze huilend wakker. Echt niet te doen, als dit de slaapregressie niet is, weet ik het ook niet meer hoor

7 maanden geleden

Pff hier ook. Dochtertje wordt 15 april 18 maanden. Het ging een tijdje goed met slapen maar nu sinds vorige week is het drama. 2x van 23.00 tot 04.00 wakker geweest en niet willen slapen. En nu is het inslapen ook drama en niets helpt. Als ze eenmaal slaapt wordt ze gedurende de nacht bijna elk uur wel even wakker ondanks dat ze uit ellende nu weer bij ons ligt..

7 maanden geleden

Ja. Dochter is gecorrigeerd 17 maanden. Ze wil absoluut niet meer in eigen kamer slapen. Alleen nog maar in ons bed met ons erbij. Als ik de kamer al oploop is het krijsen.

7 maanden geleden

Reactie op Lieke3004

Ja. Dochter is gecorrigeerd 17 maanden. Ze wil absoluut niet meer in eigen ...
Hier precies hetzelfde ons zoontje wil ook niet meer in eigen bed. Komt heel moeilijk in slaap en gaat ook steeds later naar bed. Ik kan mezelf niet verplaatsen of even bij hem weglopen. Hij heeft het gelijk door en dan gaat hij niet meer slapen

7 maanden geleden

Reactie op nanaibo

Hier precies hetzelfde ons zoontje wil ook niet meer in eigen bed. Komt hee ...
Poehh.. slaapt hij dan in de nacht bij jullie? Meestal kunnen we haar wel overleggen en dan komt ze ‘s nachts weer bij ons in bed. Dan hebben we tenminste nog een avond, maar vanavond lukt dat zelfs niet. Overdag slaapt ze ook niet als ik niet bij haar in ons bed lig dus veel rust heb ik niet op dit moment 😥