Hoi mama's en papa's,
Binnenkort vertrekken wij met de auto naar Zuid-Frankrijk, waar we op een camping in een stacaravan zullen verblijven.
Bij het boeken sliep ons zoontje nog in een ledikant en deze ook erbij geboekt.
Echter slaapt hij nu al bijna 3 maanden in een peuterbed.
Wat zouden jullie doen?
>ledikant op vakantie weer proberen
>onder hoeslaken een voedingskussen oid als randje creëren van het 1persoonsbed
Zelf neig ik naar dat laatste, ook voor de overnachting onderweg, maar ik wilde graag even sparren/meningen horen!
Wij hadden een tweede slaapkamer waar 2 eenpersoonsbedden in stonden. Wij hebben die tegen elkaar aangeduid en legden haar op het bed het dichtst bij de muur. In ons geval sliep haar grote zus daar nog wel naast.
In jullie geval zou ik dan ook voor het opstaande randje kiezen denk ik.
Ik heb onze dochter toen weer in een ledikant gelegd. Vond ze prima. Je hebt ook opblaasbare bestanden die je onder het hoeslaken kunt stoppen, mocht je toch voor het 1 persoons bed gaan.
Wij zijn nu ook op vakantie (ook Frankrijk). Thuis slaapt ze nog in haar ledikant. We verblijven in een safari tent waarbij je in “haar” kamer een stapelbed en een 1pers bed hebt. Stapelbed heeft een rand en het 1pers bed niet, konden ook niks er tegenaan doen. Ze slaapt dus voor t eerst in een groot bed en boven. Zou dus voor 2e gaan.
Onze zoon slaapt thuis ook al eventjes in een ‘groot’ bed. Zijn nu ook in Frankrijk in een stacaravan. We hebben hier de 2 eenpersoonsbedden op de kamer waar hij slaapt tegen elkaar aangeschoven. Hij slaapt top! Hebben ook zo’n reis bedrekje mee maar dat is nu niet nodig.