38 Reacties
2 jaar geleden
Onze dochter heeft nu plots nachtmerries. Ze kan plots in haar slaap huilen/ krijsen. Slaapt veel slechter, wordt 4x per nacht wakker.. ik vind het heftig
2 jaar geleden
De ontwikkelingen gaan weer hard en dat is leuk om te zien, maar de nachten zijn weer rommeliger en als mevrouw haar zin niet krijgt, dan volgt er een driftbui. Ergens sneu dat ze nog geen idee heeft hoe ze met die emoties om moet gaan, maar soms werkt het ook echt op mijn lachspieren. De drama die er was toen ik haar bolletje door midden scheurde terwijl ze die blijkbaar heel wilde hebben 😂
2 jaar geleden
Wij zitten er midden in! De nachten zijn vreselijk maar echt vreselijk. Ik dacht dat sprong 7 heftig was op gebied van slaap, maar deze overtreft alles.
Half 3 snachts wakker voor zomaar tot half 6 6uur. Klaar wakker niks helpt krijsen. Hij krijgt ook wel 4 kiezen.. dit duurt mega lang zijn nu alle 4 voor de helft door. En ik zie nu een snijtand alweer komen😅
Voornamelijk bij mij wil die niet slapen opzichzelf. Heb weer staan wiegen en doen😅. Mag ook geen seconden uit het zicht overdag..
Aankomende donderdag is die uit ze sprong, ik hoop echt dat het dan weer wat makkelijker gaat
2 jaar geleden
Vorige sprongen niet veel last. Nu gaat slapen overdag echt niet fijn. Denk combinatie met naar 1 slaapje gaan.. duurt lang voordat die slaapt overdag en avond. Plus was sneller mopperig en slecht eten. Ook gestart met zelf wat passen los lopen dus wel te verklaren…. Maar sprong 9 is dus gaande.
2 jaar geleden
Het is hier, net zoals de andere sprongen, weer even drama met slapen. Ze word snachts echt tig keer wakker, en soms weigert ze dan nog te slapen. T ging de weken hiervoor lekker met 1a2 x per nacht. Maar zitten nu weer op 5 tot 10x per nacht. Dat in combi met zelf een beetje ziek zijn is feest…
Overdag ook sneller huilen en alleen bij mama willen zijn als ze vermoeid raakt. Maargoed t is gelukkig maar tijdelijk 🙈🙈
2 jaar geleden
Reactie op Anoniemmm12
Wij zitten er midden in! De nachten zijn vreselijk maar echt vreselijk. Ik ...
Helemaal herkenbaar! Hier ook al 2 weken dit gaande. Krijsen krijsen en niks werkt, vannacht ook weer 4 uur bezig. 🫠 En die 4 kiezen…. echt de pittigste sprong vind ik! Het alarm van de sprong ging vrijdag pas af maar we zijn dus al 2 weken hier mee bezig. 😓 Hoelang duurt dit weer ???🤭
2 jaar geleden
Reactie op Peony94
Het is hier, net zoals de andere sprongen, weer even drama met slapen. Ze w ...
Hier ook, eindelijk verbetering. Toen een aantal nachten 5 uur lang KLAARWAKKER en daarna ziek. Dit is echt horror, vannacht weer ieder uur van de klok gezien tot een uur of half 4, hetiseenfase🥲
2 jaar geleden
Zitten er midden in. De eerste dagen meteen merkbaar. Ze wilde als een newborn baby gewiegd worden, en ze is extra knuffelig.
Toen ze ook last kreeg van tandjes, en koorts kreeg enzo waren de nachten wel echt heftig. Ontroostbaar huilen wat we eigenlijk niet echt kennen 🥺. Amper eten en drinken.
En nu eet en drinkt ze weer goed, ze is weer vrolijk maar nog steeds extra knuffelig en slaperiger dan normaal.
Ze is haar emoties aan het ontdekken en kan ineens gaan gooien of op tafel slaan als ze boos is. Daarnaast gaat ze ook steeds beter lopen.
Er gebeurd veel!
2 jaar geleden
Reactie op Bo33
Helemaal herkenbaar! Hier ook al 2 weken dit gaande. Krijsen krijsen en nik ...
Het is echt heel vermoeiend🥲 die kiezen duren die bij jullie ook zo lang??
Hier eerste stapjes echt los gezet gisteren, misschien dat dat ook tegen werkte met ze slaap
2 jaar geleden
Reactie op Anoniemmm12
Het is echt heel vermoeiend🥲 die kiezen duren die bij jullie ook zo lang?? ...
Ja echt al aantal weken dat ik wat wit zag, maar het verschuift maar een millimeter per week ofzo haha.
Al die ontwikkelingen helpen ook niet mee nee!
Het inslapen gaat hier goed gelukkig tot nu toe. (Vraag me af of dit handig is om nu te typen 😂)
2 jaar geleden
Oh zo fijn dat ik niet de enige ben die dit doormaakt.. al 3 dagen is meneer om 4u klaar wakker. Het is nu bijna half 10 en hij wilt nog steeds niet slapen 🥲 driftbuien zitten er ook goed in, hij gaat echt op de grond liggen als hij zijn zin niet krijgt. Zo grappig om te zien ook, sta er elke x om te lachen. Hij pakt mij terug met de slapeloosheid denk ik 😝
2 jaar geleden
Hier soms wat meer moeite met inslapen en dutjes overdag korter. Hij was 1-2 weken wat uit z’n doen maar er zijn nu ook ineens 4 kiesjes door dus dat kan het ook geweest zijn. Dutjes blijven lastig overdag. Voorheen was het ochtend vaak een uur (moest k em regelmatig wakker maken) en middag 1.5 uur. Maar nu is het vaak 2x half uurtje. Ben blij als ie de middag 40-60 minuten slaapt ipv 30🙈 maar de nacht nog steeds 11-12 uur aan 1 stuk dus mag niet klagen als ie overdag wat pittiger is.
2 jaar geleden
Kleintjes bij anderen ook moeite met inslapen overdag en wat langer slapen overdag?
2 jaar geleden
‘s avonds naar bed gaan is een ramp.. ze wilt alleen maar eten, heel de dag hoor ik ‘ etennn’. ‘s nachts komt ze ineens voor een fles… meer moeders waarvan hun kindje ook ineens meer honger hebben?