10 Reacties

3 maanden geleden

Ja wij hebben dat ook. Die van ons was altijd al vroeg wakker tussen half 6 en 6 uur maar nu laatste dagen is het 4 uur / half 5 😴 Hij wilt dat echt niet meer slapen en steeds rechtop in zijn ledikant te roepen en later te huilen als we niet snel genoeg reageren.

3 maanden geleden

Reactie op Dax / Eva / Kim

Ja wij hebben dat ook. Die van ons was altijd al vroeg wakker tussen half 6 ...
Precies dat heb ik ook! Normaal kon die nog even blijven liggen. Maar nu wilt ie direct opstaan

3 maanden geleden

Hier ook weer helaas….never ending story dat slapen. 😬

3 maanden geleden

Reactie op JG2

Hier ook weer helaas….never ending story dat slapen. 😬
Echt hè pfff 😴

3 maanden geleden

Oh, bij ons is het eindelijk andersom 🤭 sliep een maand geleden tot max 7u en nu moet ik hem zelf wakker maken rond 8u30 🤭

3 maanden geleden

Reactie op TRLB

Oh, bij ons is het eindelijk andersom 🤭 sliep een maand geleden tot max 7u ...
Pff heerlijk!! Hoeveel maanden is hij nu ?

3 maanden geleden

Begint hij/zij direct te huilen of is je kind al een tijdje wakker? Ik meen mij te herinneren dat wij dat bij de eerste ook rond deze leeftijd hebben gehad. Volgens mij zijn wij er toen ook wel naartoe gegaan met het verhaal dat het veeeel te vroeg is en dat ze nog even moet blijven slapen. Of we hebben toen 'het' egeltje geïntroduceerd wat geel wordt ipv blauw als het 7u is. Helaas is die oudste nu ook als eerste wakker en maakt dan ons zoontje wakker door te zeggen: Simon, ik mag jou niet wakker maken... 🙈 Maar het was wel een fase die een hele tijd afwezig was maar nu dus terug.. helaas...

3 maanden geleden

Reactie op Mamavtwee

Begint hij/zij direct te huilen of is je kind al een tijdje wakker? Ik mee ...
Hij is direct wakker, gaat staan en na enkele minuten al huilen. Proberen uit te leggen dat het nog niet tijd is om op te staan maar dat lijkt die echt nog niet te snappen. Ik denk dat zo’n lamp dan ook nog niet werkt.

3 maanden geleden

Reactie op niyalove

Pff heerlijk!! Hoeveel maanden is hij nu ?
Is van 14 okt ‘22

3 maanden geleden

Reactie op Dax / Eva / Kim

Hij is direct wakker, gaat staan en na enkele minuten al huilen. Proberen u ...
Nee, dat hadden wij toen ook en zijn juist begonnen met zo'n lampje om het ook optisch te maken en niet alleen verstandelijk zeg maar. Maar klopt dat het achteraf gezien ook beetje vroeg was. Bij mijn zoontje nu zou ik er ook nog niet aan denken.. maar hé, in tijden van nood probeer je wat😋 Als ik jouw verhaal zo horen zou ik even een week (of 2) stug proberen door te zetten om hem eenmaal te zeggen dat hij lekker moet gaan slapen omdat het nog veel te vroeg is en dan er niet weer naar toe gaan tot een hele poos later. Succes... en sterkte!