10 Reacties

2 maanden geleden

We hebben step van Decathlon gekocht toen mijn dochter 2 jaar werdt en zij gebruikt m nog steeds.. goede step en best stabiel.

2 maanden geleden

Ik zou er eentje kopen met een stuur die je gewoon kan draaien en niet zo moet duwen. De voorbeelden hier die moet je duwen naar de zijkant om te sturen. Onze peuter van bijna 3 heeft daar veel moeite mee. Wij hebben eentje van de gamma van woezel en pip. Je ziet het verschil aan dat de twee banden samen dan aan de achterkant zitten ipv voorkant. Ons nichtje heeft de deryan gekregen en die kan daar (nog) niet goed mee overweg en zij is 2,5

2 maanden geleden

Reactie op Dotje22

Ik zou er eentje kopen met een stuur die je gewoon kan draaien en niet zo m ...
Heb je een voorbeeld van een step die je dan bedoel? Ik zie vooral steps met 2 wielen voor ipv achter?

2 maanden geleden

Wij hebben deze: GAMMA | Kinderstep Woezel & Pip kopen? | Kinderfietsen https://share.google/vdT9Z5k6WFrNVsXWV

2 maanden geleden

We hebben net die van bandits en angels en is een groot succes! Lampjes als je daadwerkelijk stept, stevig model (niet zo fragiel ding) en dan met 2 wielen voor 1 achter.

2 maanden geleden

We hebben een voordelige step van Decathlon met 2 wielen vooraan. Werkt super en makkelijk mee te nemen

2 maanden geleden

Reactie op JJ-88

We hebben een voordelige step van Decathlon met 2 wielen vooraan. Werkt sup ...
Dit is er 1 waarmee je gewoon normaal kunt sturen (zoals met een fiets).

2 maanden geleden

Reactie op Dotje22

Ik zou er eentje kopen met een stuur die je gewoon kan draaien en niet zo m ...
Wij hebben er (per ongeluk) eentje waarbij je moet leunen, maar ik moet zeggen dat zowel onze peuter van net 3 als onze dreumes van bijna 2 het verrassend snel en goed onder de knie kregen! Onze peuter is motorisch niet het meest vlotte kind, maar het lijkt wel echt heel veel te doen voor haar evenwichtsgevoel.

2 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties!

2 maanden geleden

Wij hebben globber kinderstep go up. Voor beide kids (3 jaar en 1,5 jaar) die van 1,5 gebruikt het als “loopzitje” dochter al geruime tijd als step en doet het super. Evenwicht houden is goed en ze gaat zelfs op rijden met een been omhoog en roept dan kijk mama/papa ik ben een ballerina. Deze is uit mijn hoofd tot 7 of 9 jaar te gebruiken. Ideaal