6 Reacties

2 jaar geleden
Heb misschien wel een beetje iets vergelijkbaars. Het is soms alsof de urine geur af en toe blijft hangen daar beneden. Het is niet elke keer heel sterk maar bijvoorbeeld met afdrogen na het douchen dat ik het dan op de handdoek ruik. Heb mijn partner gevraagd om te ruiken maar die zegt niks te ruiken... Heb dit bij mijn eerste kind nooit gehad en mijn jongste is nu 14 weken. Nooit aangedacht dat dit mogelijk door de bv zou komen, geef dit namelijk al bijna 3 jaar. Heb volgens mij wel een blaasverzakking ( waar ik nog mee heen ga ) dus heb mezelf misschien beetje wijsgemaakt dat daar de connectie lag 😅

2 jaar geleden
Ik heb ook een straffe geur na men bevalling en nu 3 maand verder nog steeds. Het begint te minderen. Dit heeft deels te maken met hormonen, dit heeft vaak te maken, als ik mij niet vergis, met de geur die je afgeeft naar andere mannen toe of naar je kind.

2 jaar geleden
Reactie op Ons_kimmeke
Ik heb ook een straffe geur na men bevalling en nu 3 maand verder nog steed ...
Dank voor je reactie. Fijn die hormonen 🙃.

2 jaar geleden
Reactie op Mar02
Heb misschien wel een beetje iets vergelijkbaars. Het is soms alsof de urin ...
Dank je voor je reactie.Het is echt als ik na de bv gelijk ga (moet) plassen.

2 jaar geleden
Vandaag controle gehad alles zag er goed uit, urine geen afwijkingen. Verklaring gyn toch de hormonen die een rol spelen bij bv anders wist ze het ook niet.