4 Reacties
4 maanden geleden
Wij hebben toen onze zoon net 9 maanden was een rondreis gemaakt van bijna 3 weken. In totaal 28 uur gevlogen, aantal binnenlandse vluchten gemaakt, van het hoge noorden tot het diepe zuiden. Reistempo lag hoog, maar was te doen. Ik zou dat tempo nu met m'n zoon van inmiddels 20 maanden niet meer doen. Gewoon lekker gaan!! Mensen zijn allemaal uiterst vriendelijk. Je hoort wel eens op deze leeftijd dat ze nog flesvoeding krijgen, maar dat is heel moeilijk verkrijgbaar in Thailand.
Wij zijn in Bangkok, Chiang Mai, River Kwai, Khao Sok en Krabi geweest.
4 maanden geleden
2x geweest voor de kleine 1,5 jaar was. Het is er geweldig! 1 tip die ik iedereen met kleine kids meegeef voor naar Thailand : koop een opvouwbaar kinderstoeltje. Je hebt daar bijna geen kinderstoeltjes in restaurants. Verder zou ik sws een muggennet aanschaffen en een mini ventilator voor in de buggy.
4 maanden geleden
Wij zijn momenteel in Thailand met ons ventje van 21 maanden. Heerlijk! We zijn hier voor een maand en doen een doorreis van Bangkok-Koh Phangan-Koh Samui-Khao Sok en Krabi. Heel vriendelijke bevolking, zijn gek op kinderen! Je kan er goed en proper eten. Tip, neem zeker een slaaptentje mee zodat hij overal en altijd kan slapen zonder last te hebben van de muggen.